هشدار در مورد بازار و کلاهبرداری ها

دوستان هشدارها رو جدی بگیرید. سابقه ی پیامهای منو بخونید. بهتون گفتم بازاری که اینقد راحت توش کلاهبرداری ‌و پولشویی و دستکاری بشه رو جلوشو میگیرن. لونا و استیبل کوینش و غیره بهانه ست. دولتها دارن با این روش این بازارو از بین میبرن. پول بی زبون رو ورداشتین باهاش شت کوین خریدین که پولدار بشین؟!؟ اره نهنگها هم اینقد خنگن پول بریزن اینجا شما میلیاردر بشی ورداری بری حال کنی؟ یه چند روز دیگه بازار احتمالا یه بالایی میزنه. اونجا بنظرم وقت فروشه. بعدش خدا میدونه چه به سر این ۴تا کد بی مصرف بیارن. چند وقت پیش همینو گفتم یارو اومده جواب داده که تو به ضرر هموطنت راضی هستی و داری مخندی. نه عزیزم من دلم میسوزه که وقت گذاشتم براتون توضیح دادم. بعد از این هم خداحافظ همگی منو دیگه اینجاها نمیبینین. خوشحال باشین:folded_hands:t2:

بزرگترین بانک برزیل یک درصد از سرمایه شو به خرید بیت کوین اختصاص میده یعنی سرمایه گذاری وارن باف که مخالف بیت کوین بوده شیبا هم طبق بیت کوین حرکت میکنه ارزی که همسو بابیت کوین هست وداشته باش ضرر نمیکنی..مثل اتریوم بی ان بی شیبا..

سلام یعنی میگید اصلا تو بازار ارز دیجیتال سرمایه نزاریم؟