اطلاعات کلان و دستکاری بازار

طرف میگه برو اطلاعات کلان کسب کن ببخشید میشه بفرمایید اطلاعات کلان به چی می گن میشه بفرمایید چقدر سرمایه گذاری کردی بیشتر از یک میلیون تومان نذاشتی بعد میای می گی اطلاعات کلان !!! اصلا بیا تعداد تراکنشایی که انجام دادی بزار منم میزارم ببینیم کدوم ما تراکنش و سابقه بیشتری داریم تویه این بازار بعد از اقتصاد کلان حرف بزن ! مرد مومن اگه دستی پشت پرده نیست چطور میشه یکدفعه تویه چند روز چند هزار دلار بیت ریزش داشته باشه …شما بورس در نظر بگیرید بازی دست کی هست حقوقی و حقیقی که بیشترین سهم دارن با پشتوانه مالی بالا که اصلا براشون مهم نیست سر سهامدارای کم چی میاد سهام میارن بالا میفروشن بعد اینقدر میارنش پایین که چاه نفت در مقابلش هیچه تا سهامدار کم خسته بشه بفروشه دوباره روز از نوع و روزی از نوع …دنیای رمز ارز هم همینه بیشترین سکه ها دست صرافیهای بزرگ هست و امارار بیشتر کیف پولهارو دارن
ماها فقط باید یاد بگیریم کجا سوار موج بشیم تا بیاییم یاد بگیرم بیشتر سرمایه هامون از دست میره اونایی موفق میشن که سرمایه دارن و پول هر وقت بخوان دستشون هست هر چقدر ضرر کنن باز می تونن جبران کنن البته بازار رمز ارز خیلی سریع ضراررو جبران می کنه …همین البته جسارت به بزرگان و قدیمهای بازر نباشه ما هم طبق تجربه ای که تویه این چند سال داشتیم خواستیم نظری داده باشیم … سپاسگزارم

قطعا نهنگها دخیلن تو این اوضاع ولی در کل وضع بازارهای مالی خوب نیست .تورم و جنگ هم اوضاع روتشدید کردن

توی قیمت پایین باز نهنگها ورود مکنن شک نکنید.ولی کسی کف دقیق را نمیدونه پله ای بخرید.این کفها قبلا هم آمده بودن ولی الان بیشتر ریخته.بنظرم هرچه پایینتر خرید کنیم بعدا سود بهتری گیرمان میاد.