امید به بازگشت لونا

سلام

توجه داشته باشید که تا وقتی بنیاد ترا داره همچنان رو این پروژه کار میکنه و اعلام ورشکستگی نکرده هیچ سرمایه‌ای برای همیشه نابود نمیشه. فوقش یه صفر اضافه میکنه و کمتر از یک سنت میشه اما همچنان ارزش داره تا اینکه دوباره بتونه برگرده. مثلا شیبا الان ۴ یا ۵ تا صفر داره اما چون تیمش قوی و خوب داره کار میکنه این همه مردم حاضر شدن براش پول بدن. پس نگران نباشید و سعی کنید در این قیمتها و از فرصتی که پیش اومده به میزان منطقی و اونقدری که بهتون هیچ فشار مالی نیاد بصورت پله‌ای خرید کنید چون ریوارد به ریسک بالایی داره و احتمال بردش خیلی بیشتر از ضررش هست. بازهم تاکید میکنم که دچار هیجان نشید و غیرعقلانی کاری نکنید که بعدا پشیمون بشید. فقط اگر پول اضافی و غیرضروری دارید از این فرصت استفاده کنید و منطقی خرید کنید.

■■■■■■ بابا همين شماها مردمو بيچاره كرديد

الان از کجا میشه خرید هر جا میزنم نمیشه

کوکوین که راحت خرید میشه کرد

اما توی کوینکس قیمت رو بر روی قیمت مارکت قبول نمیکنه و باید پایینتر از مارکت اوردر خرید بزنی تا قبول کنه
مثلا قیمت ۱۰ سنتی رو باید روی ۵ یا ۶ سنت اوردر بذاری!