سلام
توجه داشته باشید که تا وقتی بنیاد ترا داره همچنان رو این پروژه کار میکنه و اعلام ورشکستگی نکرده هیچ سرمایهای برای همیشه نابود نمیشه. فوقش یه صفر اضافه میکنه و کمتر از یک سنت میشه اما همچنان ارزش داره تا اینکه دوباره بتونه برگرده. مثلا شیبا الان ۴ یا ۵ تا صفر داره اما چون تیمش قوی و خوب داره کار میکنه این همه مردم حاضر شدن براش پول بدن. پس نگران نباشید و سعی کنید در این قیمتها و از فرصتی که پیش اومده به میزان منطقی و اونقدری که بهتون هیچ فشار مالی نیاد بصورت پلهای خرید کنید چون ریوارد به ریسک بالایی داره و احتمال بردش خیلی بیشتر از ضررش هست. بازهم تاکید میکنم که دچار هیجان نشید و غیرعقلانی کاری نکنید که بعدا پشیمون بشید. فقط اگر پول اضافی و غیرضروری دارید از این فرصت استفاده کنید و منطقی خرید کنید.