واقعا متاسفم برای تک تک عزیزانی که داشتند و پولشون صفر شد
خواهشا دیگه خرید نکنید ، مارکت کپ این ارز تو کمتر از یک روز 99 درصد ریزش داشته و به زودی خبر اسکم این ارز رسمی میشه
امیدوارم با خرید ارزای دیگه انقد ضرراتون جبران بشه و سود کنید که تا آخر عمرتون راحت زندگی کنید
بازار برمیگرده ، هر پایینی یه بالایی داره
خود لونا با خیلی از کمپانیا در ارتباط بود و درسته که میگید وضع بدی رفت ولی قصد اسکم کردن رو نداشته.
پولی نمونده برام دیگه برادر
توکه نمیدونی اسکم چیه الکی قصه نگو