خودکشی و بیبی دوج

صبح ۱۳ هزار تومان بود، ۶ میلیون تومن خریدم، الان یهویی نگاه کردم دیدم پولم شده ۱۸۱ هزار تومن… حقوق یکماهم رفت..! بر پدر مادر اون کسیکه صبح تشویق میکرد بخریم لعنت

خدا خيرت بده ،، عزيزم الان فقط نوسان ميگيرن ازش
چرا اخه رو ١٣ خريدي:confused::man_facepalming:t2:
من رو 0.0039 خريدم و رو 0.018 زدم بيرون
بازم ازش دارم ك يوقت بره بالاتر

اگه قرار بود با حرف اینا پولدار شید که الان ملت تو صف روغن و مرغ نبودن …..

ما که تشویق نکردیم ولی در کل ■■■■ خودتون رو گردن بقیه نندازین خیلیا گفتنصفر میشه خیلیا گفتن رشد میکنه یه سریها خریدن یه سری ها فروختن مقصر هیچ کس نیست شما ریسک کردی و باید پای کار خودتون بمونید بعد پدر و مادرش چه گناهی کرده

حواستو جمع کن ب کسی فحش نده
میخواستی نگیری

داداش باتشویق ی نفر ک معلوم نیست چ فکرو چ عیده ای تو ذهنشا باید خودتا بدبخت کنی فک کرد همه مثل خودتن ک صاف باشن

مرد حسابی از صبح دارم میگم هر وخت یک سنت و کمتر شد بخرید اونم با پول یارانه دولت نهایت ۳۰۰/۴۰۰هزار تومن
البته این فقط پیشنهاد هست ملت خودتون مختارین روی این قیمت هم نخرین بعد دوباره افت کنه منو فوش بدیین

مقصر فقط و فقط خودتی که بدون دانش اومدی تو این بازار!

داداش حقوقت خوبه ها:rofl::rofl:

من نمیدونم کی تشویقت کرده.
چرا پدر مادر یک ادم فحش میدی پدر مادرش چه گناهی کردن.
بعدشم الان ۶ میلیونت ۶۰ میلیون میشد میدادی بهش ده میلیون
مورد بعدی طرف اینجا یک میلیاردش شده یک میلیون
اونوقت تو ۶ میلیون دادی پدر مادر بیگناهی که زحمت میکشن فحش میدی.
اول تو این بازار سوادشو نداری بیخود کردی اومدی
دوم مگه کور بودی ندیدی از ۳ میلیون رسیده به ۵۰۰ تا تک تومنی فک کردی زرنگ بودی .داداش از تو گرگ تر و پولدار تر هستن که بخرن به تو یک دونشم تو این قیمت نرسه اگه خوب بود.
خلاصه کلام این بازار اگه سود خوب میده ضرر خوبم میده .من شیبا و ارزهای دیگم ۶۰۰ میلیونم شده ۳۷۳ میلیون.میگم خودم ریسک کردم.بعد تو فحش میدی .اونم مادرانی که میلیاردها تومان پول ارزش یک قطره اشکشونو نداره.