همدردی با متضررین لونا

خیلی برای هم وطنای عزیزم که اینجا ضرر کردن ناراحتم . خدایا واقعا بعضی ها تنها امیدشون تویی

الان دارن خارجیها با دلار میخرن ببینید فردا چی شده قیمتش

اینو باهات هستم با این شانسی که داریم با این بی ارزش بودن ریال نسبت به دلار:cry::cry::sob::sob: