امیدواری در مورد دوج

سلام همراهان عزیز، درسته همه ما ظاهرا تو ضرر هستیم اینکه میگم ظاهرا بخاطر اینه که هنوز اون تعداد دوجی که خریدیم داریم و هر لحظه ممکنه اتفاقات مثبت بی افته روزی که این ارز به قیمت۳۳سنت خریدم تارگتهای مختلفی دوستان اینجا دادن از دوج ۳ دلاری تا ۸سنت، دم همشون گرم، الان اتفاقی که افتاده دوج ۸سنت رو دید چیزی که اکثر دوستان پیش بینی میکردن تا ۸سنت نرسه پامپ نمیکنه خب الان رسید به ۸سنت قسمت اول پیش بینی اتفاق افتاد امیدوارم که قسمت دوم هم اتفاق بی افته و همه هموطنان عزیزم رو تو این شرایط بد اقتصادی شاد کنه، برای همه شما آرزوی سلامتی و حال خوش دارم انشالله بهترینها نصیبتون بشه

سلام بر شما با این متن قشنگی که گذاشتی . پر روزی باشی

قسمت دوم پیش بینی کی اتفاق می افته تقریبا ؟