عرضه کل از ۸۰۰ میل شد ۴۴ میلیارد اگر مثل دوستامون که میگن ۱۰ دلار بشه حله الان ۱۰ دلار بشه ارزش بازار میرسه ۴۴۰ میلیارد
البته سازندگان لونا بیشتر رو استیل کوینش داره برنامه ریزی میکنه و برای اینکه قیمت استیل کوینش ۱ دلارشه داره به لونا توکن اضافه میکنه![]()
![]()
در حقیقت لونا نقش پشتوانه مالی را برای معادلسازی UST با دلار آمریکا ایفا میکند. فرآیند آن به این شکل است که با بالاتر رفتن قیمت UST از 1 دلار، مقداری ارز دیجیتال LUNA سوزانده و به جای آن UST ضرب میشود. این کار در عمل عرضه UST را بالا و ارزش آن را پایین میآورد تا با 1 دلار برابر شود. در صورت پایینتر رفتن قیمت UST از 1 دلار نیز عکس این فرآیند انجام میشود. یعنی مقداری UST برای ضرب LUNA سوزانده میشود. به این ترتیب عرضه دلار ترا کاهش و عرضه لونا افزایش مییابد
سازندگان لونا به نظرتون کارشون دزدی نیست؟ با چه رویی کار میکنن شاید یکی قبلا خریده اصلا ازش خبر نداره …
حاجی پولارو خوردن تو چه فازی هستی. همینطوری قیمت لونا مثل بنز میریزه
داداش چیکار کنیم یعنی خرید نزنیم دیگه
عرضه بیش ازیک میلیارد توکن را میسوزونه اتوماتیک تا زمان متعادل شدن بازار
گلم همه چیز امکانش هست همونجور تعداد سکه هاشه افزایش دادن میتونن کمشون کنن و ارزون جمعشون کنن
الان مثلا سپهر خلسه ای ![]()
سلام وقت بخیر
امکان داره برگرده روی ۱۰ سنت