سلام دوستان
دو کوان طرح داده ، اونایی که تو اوج بودن (قبل از ریزش) بهش سکه بده که جبران خسارت بشه .
ما که ازصرافی ایرانی خریدیم چطوری سکه ها رو بگیریم ؟
من موجودیم تقریبا صفر شده
از کجا میفهمن که سکه بدن
چقد شماها ک… میخ هستین
سلام دوستان
دو کوان طرح داده ، اونایی که تو اوج بودن (قبل از ریزش) بهش سکه بده که جبران خسارت بشه .
ما که ازصرافی ایرانی خریدیم چطوری سکه ها رو بگیریم ؟
من موجودیم تقریبا صفر شده
از کجا میفهمن که سکه بدن
چقد شماها ک… میخ هستین