تحلیل تکنیکال

وقتی ۶ سنت و زیر ۳سنت رو در آینده دید تازه متوجه میشید اونابی که ادعای اینو دارن که تکنینال بلدن فقط پوسته تکنیکال رو فهمیدن نه روحش رو
چرا که روح تکنینال و بخش پنهان اون همون ترفند و رکب های غافلگیرانه نهنگ هاست که در تایم بالا که خیلی ها از اون غافل میشن بکارگیری میکنه
خداروشکر میکنم استعدادی بهم داده که بتونم تکنیک های نهنگی رو به راختی کشف کنم این همون زوایه پنهان تکنیکال که با تجربه و ازمون و خطا بذستش میاری که دو ابزار مهم نهنگی که اکثرا کار با اونو بلد نیستن فیبو تایم و فیبو آرک پس اگر فانتوم بره تا ماه هم در نهایت زیر ۶سنت و ۳سنت رو خواهد دید و اگر بره تا نزدیک صفر هم در نهایت بالای دو دلار رو میبینه من تصور میکنم امسال زیر۶سنت رو میبینه پس قبلش بالا رفت مغرور نشید چون پولبک به حمایت شکسته شده انتظار میره
.بازم بیاید مسخره کتید مثل وقتی روی ۱.۲۰دلار گفتم ۳۰سمت میبینه ولی وقتی دید انصاف داشته باشید بیاید بگید اشتباه کردید. و تکنیکال علمی هست که هیچکی نمیتونه ادعا کنه همشو بلد شده.
نظر شخصی ملاک خرید و فروش قرار نگیره.

دیگه چرت نگو دیگه هولدراشو نترسون 1 سنت 3 سنتش مال موقعی بود که تو 2 تا صرافی م لیست نبود و شناخته شده نبود این ته تهش رو 16 سنته اون اتفاقم که میگی موقعی میفته که بیت کوین بیاد زیر 10 هزار که اونموقع فقط فانتوم نیست تو اتریوم رو میتونی 500 دلار بخری دات رو 1 دلار دوج رو نیم سنت کاردانو رو 5 سنت

بیت بیاد یا نیاد طبق تکنیکال فانتوم محکوم به زیر ۶سنت وقتی اومد برو تو آینه خودتو نگاه کن و ببین که چقدر جاهل تشریف داری چیزی که حالیت نیست نگو عزیزم

آقای تکنیکال حالا بفرنا تا چند میره پایین

دوستان این ادم کم سن و نادون سم پاش شدید فانتوم هست. اگه قرار باشه خرید فروشتون رو حرف چند نفر اینجا انجام بشه با سرمایتون خداحافظی کنید. لطفا پیام هاشو برین بخونید خداروشکر که تاریخچه پیام ها هست. لطفا به حرف کسی اینجا گوش نکنید اول اول خودتون تحقیق کنید تکنیکال یاد بگیرین در حد. و فانداهارو دنبال کنید. این ادم دنبال تخریب این و اون هست و خودشو میخواد ببره بالا. در صورتی که اصلا چند ماه پیش نگفته همچین حرف هایی. مواظب این افراد باشین. به تعداد دیس لایک هایی که خورده دقت کنید. موفق

دوستان عزیز به چرت و پرت های این طرف اصلا گوش ندید که خودتون متضرر میشید خود دانید
تو توهم داره زندگی میکنه هنوز