بررسی وضعیت و آینده لونا

سلام وقت بخیر دوستان
در رابطه با تیم این بنیاد و کارهایی که انجام میدن احتمال اینکه از این شوک و ریزش ثیمت خودشو بکشه بالا هست و درخواست یه وام 4 میلیارد دلاری از بانک سوئیسی کردن
ولی حالا حالا ها نباید به فکر قیمت 1 دلاری باشیم چون سکه های در گردششو ببینین که چقد زیاد شده میفهمید جریان چیه
اگ بشه 1 دلار با این سکه در گردش حجم مارکت کپش میشه 7 برابر کل بازار کریپتو پس فعلا به فکر اهداف 1 دلار و 10 دلار 100 نباشید
من خودم تو ریزش پریشب که تا 0.0000006 اومد 200 دلار هی پله ای خرید کردم و شد 30 میلیون واحد و همون مقدار کم الان چند هزار دلاره.
احتمال برگشتش هست و الان بایننس هم معاملاتو از سر گرفت ولی ولی ولی اگ میخواد تو این قیمت بخرید با پولی بخرید که اگ رفت دلت نسوزه 30 40 50 دلار با توجه به موجودی ولتت.

ربطی به سکه های این نداره اگه استیبل کوینش بره بالا خودکار از سکه های این کم میشه برعکس هرچی استیبل کوینش بیاد پایین به سکه های این اضافه میشه

شما خودش رو ناراحت نکن… با افزایش قیمت usdبطور خودکار از تعداد سکه ها کم میشه… درست بر خلاف رویه ایی که اتفاق افتاد و کاهش قیمت usdباعث افزایش سکه ها شد…