سلام دوستان
اصلا انتظار لونا 1 دلاری رو نداشته باشین حتی لونا 10 سنت هم نمیشه
یه نگاه به توکن عرضه شده بندازین اگه بخاد 10سنت هم بشه باید مارکتش اندازه بیت بشه
و اعتمادی که از بین برد دیگه نهنگ و کسی سمتش نمیاد پول گنده بهش تزریق نمیشه
و از اونطرف وقتی تا 0.0000018 اومد با 1 دلار میشد 800،000 بخری خیلی از افراد تو کف خریدن تا بخاد قیمت بره بالا اون افراد میخان سود برداشت کنن و فشار فروش نمیزاره قیمت بره بالا
پس الکی جو ندین لونای 1 دلاری و…
فعلا 1سنت هم نمیتونه بشه
گ و ه بخور
تو خیلی وارد بودی ۳ روز پیش این پبیامارو میزاشتی که بالای سی دلار بود،یا زمانی که داشت میریخت،الان بعد ریختن کارشناس شدی،از دیشب تا الان ۹براب شده،یعنی اگه زرنگ بودی دیشب ۵ میلیون تومان خرید زده بودی الان ۴۵ میلیون شده بود…ارز شانس و بخته،ریسکش بالاست کسی که ننیتونه ریسک کنه نباید بیاد ارز بخره،چوک یا برد یا باخت حد وسط نداره…
باز دهنتون رو با چرتو پرت گفتن باز کردین
خب بشه مگه بیت چیه کیه کجا بوده قبلش
بعدشم بلخره ک توکن سوزی میکنه مگه ما اومدیم یک شبه تغیر کنیم
من رو ۲ تومن ۳۰۰دلار خریدم از الان هم کلی تو سودم
بقیم همین تور
لونا تا یک ماه دیگه راحت بالای ۵هزار تومنه
تا اخر سال ک انقد بره بالا کف کنی
همتون یاد گرفتین یک کلمه رو تکرار کنین
شیبا صدهابرابر لونا توکن داره ولی انقد مردم رو میلیاردر کرده ک فکرشم نمیکنین.
بس کنین لطفا کم تودل مردم رو خالی کنین
یه مدت دیگه وضعیتتون رو میبینم
شیبا فرق داشت ایلان ماسک پشتش بود ویتالیک بوترین پشتش بود.. تو بازار گاوی حمایت شد… الان بازار خرسیه پروژه شکست خورده نهنگ ها خالی مردن اعتماد از بین رفته