سود بردن از لونا و توصیه ها

ساعت ۶ صبح جمعه ۵۰ میلیون باز لونا خریدم با این قیمت که الان داره معامله میشه پولم ۱۵۰ برابر شده اگه زودتر صرافی باز کنه و بتونم برداشت کنم.

پادشاه کریپتو برازنده توفیق است
حالا وایس تا شیبا بشه ۱ سنت.
اینم بگم خودمم شیبا پله اول خریدم ولی بقیه ارزها که لولو نیستن؟ تعصب بیجا بیچاره میکنه آدم رو

منتظر باشید که خبرای خوبی دارم واستون. اونایی که گوش میدن رو ميلياردر میکنم

از بیت ۴۸ زیاد گفتی…اون چی شد . از اون حرفی نمیزنی. تحلیگر کی بودی تو

چرا دروغ میگی لونا تو هیچ صرافی نمیشه بخری

خدالعنت کسیو که قصدخیر واسه مردم نداره

پنجشنبه عصر نوشتی 50 میلیون خریدم صد و پنجاه فروختم الان میگه صرافی باز شه میگن دورغ گو کم حافظه میشه راسته. :angry:

کودم صرافی خریدی

میلیاردر شدی رفتی درم پشت سرت ببند.برا یکی ببند که توبازار رمز ارز نباشه دوست گرامی .اگر میخواست سود بده بزرگترین سرافی دنیا از لیست حذفش نمیکرد

به نظرت لونا تا چند میره بالا الان 8 تومان هستش

کم دوروغ بگو دیروز اگه ساعت چهار یه وقت تهران خریده باشع کسی. شده ۲۰ برابر

آقا توفیق شما کدوم صرافی خرید و فروش میکنید میشه بگید

بیا پایین کم ..ر ..ر کن بابا
اوسگول

هرکاری میخوای بکنی قبلش اینجام بگو ما هم بکنیم

سلام از کدام صرافی میشه لونا خرید چون اکثر صرافی ها خذف کردن لونا رو

تا الان ۹۰۰ درصد سود داده. من موندم شما چطور توی این بازار دارید معامله میکنید؟

دقیقا. اگه راس میگی

تو کوینکس میتونی بخری

آیدی ■■■■■■■■■■■■ خودمو گذاشتم توی سوابق پیام‌هام چک کن

چرا جوکمیگی لونا در بهترین حالتش تا پنج برابر قیمتش اومد بالا دیروز…۳۳۳ رر

زرررر نزن بیسواد،،اگه زرنگی خودتو میلیاردر کن،بقیه پیشکش

دروغتون از اینجا مشخصه که میگین ۱۵۰ برابر
تازه امروز ۳۸۰ درصد رشد کرده یعنی ۴ برابر