چند وقت پیشیه چیزی باب شده بود تا شیبا یه قرون میرفت بالا همه میومدن و مینوشتن اماده پرواز بشید…یا سلام به شیبای ۱ دلاری…اخرش چی شد؟ هیچ چی تو این ریزش ها اونم به نوبه خودش خاک رفت…حالا هم با یه تکون خوردن چند صدم یا هزارم درصدی یه ارز همه تو ذهن خودشون تا یک دلار میبرنش ولی همه میدونیم حقیقت چیز دیگه هست پس تجربه و تاریخ ثابت کرده در چنین مواردی روی حدس و گمان و فاندهای غیر رسمی و بدونمنبع معتبر نمیشه حساب کرد…اخه چرا اینجوری به قضیه نگاه نمیکنید که یه ارزی با چنین پشتوانه قوی و عظیم و کلی طرفدار برنامه های درست و تیم قوی وقتی اینجوری پودر میشه امکان بلند شدن مجددش به این زودیها و با ا ن شدت قبل تقریبا غیر ممکن است
کاملا درسته![]()
شاید لونا دوباره جون بگیره ولی حداقل دو تا چهار سال زمان میبره
کسی که شیبا و لونا رو باهم مقایسه میکنه معلومه از این بازار سردر نمیاره
برو بخواب عمو جون صب کلاس حضوری داری
سلام برو تو سایت پو کوین (LUNA) سرچ کن آدرسش رو کپی کن تو پنکک سواپ و خرید بزن (بعد تو بستر بی ان بیBEP20 گزینه LUNA portal رو آن کن که تو لیست داراییت بیاد![]()
شما نخر
ما ی 50تا100دلار خریدیم تو بایننس هم 8میلیارد امروز خرید خورد
یا میره یا تا ته میره