سلام دوستان رمز ازر هاتون نگهدارید و نا امید نشوید از 5خرداد تمام رمز ارز ها نزولی میشه تا برج 6و7 که دیگه کسی قادر بخرید رمز ارز نیست. در خواست منبع خبر نکنید و تو این 10رو مشاهد میکنید روند نزولی رو
صعودی میشه یا نزولی![]()
![]()
دوست عزیز
اگر نزولی میشه یعنی چی که کسی دیگه نمیتونه بخره
و ایضا اگر نزولی میشه یعنی چه که نگه داریم…؟؟؟؟!!!
نزولی یعنی کم اونوقت چجوری کسی قادر به خرید نیست منظورت صعودیه
چرت نگو اون تحلیل گرا که ادعا دارن میگن ریزش مشخص نیس تا کجا هس تو دوزاری میای میگی کسی نمیتونه بخره . ادمین تایید کن
نزولی که خوب نیست نابود میشیم صعودی خوبه
خودت فهمیدی چی گفتی
اگه نزولی بشه که هر کسی قادر به خرید هست، لااقل بگو کسی قادر به فروش نیست،
مگه تا حالا صعودی بوده که از ۵ خرداد تازه میخواد نزولی بشه؟
ماذا تقول ؟ چی میجی ؟