تحلیل بازار و دیدگاه‌های شخصی

سلام به همه دوستان

جزو کسانی بودم که از 69000 تذکر به ریزش دادم و از طرف پلن بی ها بی احترامی شنیدم ،

جزو کسانی بودم که از نقطه مقاومتی 47000 ، تکنیکالی و فاندامنتالی نظر نزولی داشتم ،

آیا روسیه آتش بس و تحریم ها را قبول خواهد کرد ،

اگر نظرتون مثبته مارکت صعودی خواهد بود اگر منفیه مارکت با توجه به فاندا ( اضافه کردن نرخ بهره در کشورهای غربی مخصوصا آمریکا ) و تشدید مناقشه روسیه نزولی خواهد بود ،

دونقطه مقاومتی و حمایتی 31000 و 26500 داریم ،

اگر نگاه مثبت دارین با چاشنی تکنیکالی از نقاط حمایتی لانگ باشین ولی اگر نگاه منفی دارین از نقاط مقاومتی شورت ،

اگر هیچ دید گاهی نداریم بدون تعارف با کامنت های بی محتوا اظهار نظر نکنیم که همین چرت و پرتها باعث متضرر شدن 80 درصدی تازه واردین شده ،

روسیه با توجه به ابر قدرتی و با داشته های محصولات استراتژیک و با همراهی با کشورهای قدرتمند چین و هند و بقیه کشور ها که قبلا متذکر شدم مقابله با کشورهای غربی را ادامه خواهد داد و خفت را نخواهد پذیرفت حتی اگر منجر به جنگ اتمی گردد که بارها متذکر شده ،

با توجه به کمک نظامی قبلی 8 میلیاردی آمریکا به اوکراین و تصویب جدید 40 میلیاردی فعلا اکراین قربانی اهداف غربی ها بوده که معلوم نیست تا به کجا بینجامد و غیر قابل پیش بینی آینده بازارهای مالی گردیده که باعث شده سرمایه های هوشمند جرات ورود به بازارهای مالی را نداشته باشند

قبلا متذکر شدم بازم متذکرم میشم تا زمانی که فاندای مثبت قوی نداشته باشیم عاقلانه ترین کار با حد اقل ریسک در لانگها در مارکت حضور داشتنه

نظر شخصی و تبادل اطلاعات که به هیچ عنوان ملاک معاملاتی نیست

از این پاین تر خیلی سخت خواهد رفت 95در صد حتی اگر همه چیز منفی باشه بازم صعودی خواهد بود

بعد از مدتها نظر منطقی ارایه شد خواه درست یا اشتباه
سپاس

دوست عزیز اگر جنگ وسعت پیدا کنه اونموقع هم پول ارزش زیادی نداره زمان ۶۹ هزار دلاری هنوز جنگ شروع نشده بود چطور شما میدونسنی جنگ میشه ، در ضمن همین جنگ روسیه برای دور زدن تحریم ها کلی از روس ها در حال جمع کردن بیت هستند ، تکنیکال افزایش قیمت را نشان میدهد مگر فاندامنتال بیاد یا مشخص بشه بیت های لونا کجاست اگر فروخته باشه که بازار بر میگرده اگر نفروخته باشه میتونه بازار بریزه