کل مارکت سبز شد
این قرمز ![]()
![]()
![]()
چرا این همش اشتب میزنه
کی میشه یه سود خوب نصیبمون کنی تو آخه
هیچ وقت نمیده کلا آهسته و پیوستس
چرا میده
من خودم رو ۱۵۰۰ خریدم
الانم که قیمتشو میبینی
البته من استیک میکنم بخشیش استیک و بخشیشم ترید
و نصفشو تو ۲۵۰۰ فروختم
این سود خوبه که میگین هیچ وقت
تو وقتش بخری سود میده
الانم قیمتش خوبه بخر یه هفته دیه با سود عالی بفروش
چرا خوب سود میده