بچه ها من نوک قله چند ماه پیش خریدم
نوک نوک
بالاترین نقطه که دیگه بعد خرید من کسی نخرید و ریزش آغاز شد
خیلی نوک تیز بود اون بالا اولش خوب بود اما وقتی ریزش بیشتر شد هی عرض قله ■■■■ تر شد و یواش یواش دردم شروع شد
یعنی الان با این ریزش دیگه کل قله و کوه و دامنه های اطرافم فرو رفتن توت درسته؟ ![]()
![]()
نگاهت رو دوست دارم![]()
![]()
![]()
خدا بهت صبر پیشه کنه
دعا كن برسه به همون نقطه كه خريدي و شروع كنن به نوسان ، هي بالا پايين شه هم به شما خوش بگذره هم مشكل ما حل بشه
دیگه یعنی با این ریزش کل قله و کوه و دامنه های اطرافم فرو رفتن توت
دردناکه واقعا![]()
منم دقیقا مثه شما دوست عزیز خدا کنه بیاد بالا فقط به گدایی افتادم از این قرض کن از اون قرض کن تورو خدا هر کی داره یک تومن بده ارز فروختم دوبرابرش میدم ناموسن میدم