سلام و عرض ادب
کاربر فارسونی وقتتون بخیر
متاسفانه منم تقریبا دو هفته رفتم شمال دستگاهامو ب امون خدا ول کردم و دستگاه های منم تو این شرایط روزی 17 الی 20 واحد دوج بهم میده و لایت هم 0.008
در روز
فارسونی از اینکه اومدین دوباره خوشحالم و ی سوالی فکرمو درگیر کرده تو این دوره (دوماهه) پول برق هر دستگاه 1600 اومده یعنی ماهی 800 تومن هر دستگاه
واینکه تا پارسال بالاترین مبلغ واس هر دستگاه تقریبا400 بود این واسم سوال شده ک چرا اینطوری شده
چ جالبه از اینکه سوال پرسیدم از فارسونی ی مشنگ دیسلایک کرده![]()
![]()
![]()
![]()
احتمال داره تجاری حساب کردن باهات یا هم ک بدهی داشتی وگرنه چ خبره ماهی ۸۰۰ پس چی میمونه تهش
تعرفه برق از برج ۱۲بیش از ۵۰ درصد زیاد شده ،ربطی به دستگاه نداره
حاجی جان واسه کنتور راهنمایی کن لطفا
حدس میزدم ک تعرفه ی برق و بالا برده باشن
دوستان راه های زیادی واس رسیدن ب خدا هست![]()
تا حالا نمیخواستیم از برق امام استفاده کنیم
اما الان تو این وضعیت نمیصرفه مجبوریم یکی از اون راه کارها رو استفاده کنیم دوستان اگه این مدلی پیش بره اگه دوست و اشنایی دارین ک برق و امام کنید و اگه نه کمترین کارش اینه ک ی اهن ربای مقناطیسی بگیرید و بچشبونید زیر کنتورتون البته اگه کنتورتون قدیمی باشه اینم کنتور و تنبل میکنه
انشالا این مشکلات حل شه و دوستان ماینیگ ب نون و نوایی برسن
سالم و موفق باشین
خیلی مخلصیم
ن حاجی ما شاگردتیم
من کنتورام قدیمیه و ی کارایی میکنیم ک از این داستان هم عبور کنیم
سلام داداش گلم اگه امکانش هست روش تنظیم کنتور را بفرمایید ما هم گرفتاریم بخدا تشکر
بادستکاری کنتور مراقب باشید که چون مصرف معمولتون رو چک می کنن اگه ناگهان کاهش شدیدی تومصرف نشون بدید شک می کنن و میان برای بررسی …مراقب باشید.
سلام لطفاً یه راه ارتباطی بگین من به کمکتون نیاز دارم