دوستان ارز کوزاما KSM رو تغییرات ۱ ساله رو ببینید
از ۵۴۰ دلار اومد تا سنت
مثل لونا
۲/۳ ماهه دوباره برگشت ۴۵۰ دلار
پس هیییییچ ربطی به مارکت کپ نداره ( آی از بیت کوین میزنه بالا و اینجور حرف ها )
بخواد بشه میشه ، تمام
اون سکه ها انقدر زیاد نشده بود. اگر به اندازه رشد لونا ۵ برابر توکن بسوزونه امکان برگشت داره
اون باگ بود![]()
قيمتش به اين نرسيده من ٢ ساله هولدرا كوزاما هستم![]()
پشمام از اين اطلاعاتتون
تعداد سکه هم در نظر بگیر زمین تا آسمون فرقشه
شماها تو ارز دیجیتال چی کار میکنید موندم؟ هیچ ربطی نداره؟
ksm سکه اضافه کرد؟ لونا به یک دلار بخواد برسه کل پول دنیا هم بیاد روش شاید برسه . همین الانشم لونا قیمتش پایین نیست به نسبت مارکت کپش و رده حدود ۵۰ جدول رو داره
باگ این برنامه است تو برنامه های دیگه و معتبر اینطور نیست