دیدگاه در مورد شکست لونا

دوستان ارز کوزاما KSM رو تغییرات ۱ ساله رو ببینید
از ۵۴۰ دلار اومد تا سنت
مثل لونا
۲/۳ ماهه دوباره برگشت ۴۵۰ دلار
پس هیییییچ ربطی به مارکت کپ نداره ( آی از بیت کوین‌ میزنه بالا و اینجور حرف ها )
بخواد بشه میشه ، تمام

اون سکه ها انقدر زیاد نشده بود. اگر به اندازه رشد لونا ۵ برابر توکن بسوزونه امکان برگشت داره

اون باگ بود:joy::joy:قيمتش به اين نرسيده من ٢ ساله هولدرا كوزاما هستم:joy_cat::joy_cat:پشمام از اين اطلاعاتتون

تعداد سکه هم در نظر بگیر زمین تا آسمون فرقشه

شماها تو ارز دیجیتال چی کار میکنید موندم؟ هیچ ربطی نداره؟ :rofl: ksm سکه اضافه کرد؟ لونا به یک دلار بخواد برسه کل پول دنیا هم بیاد روش شاید برسه . همین الانشم لونا قیمتش پایین نیست به نسبت مارکت کپش و رده حدود ۵۰ جدول رو داره

باگ این برنامه است تو برنامه های دیگه و معتبر اینطور نیست