خطر سقوط تتر

تتر به زودی به سرنوشت UST لونا دچار خواهد شد :police_car_light:
نهنگ ها و بچه های ارتش تتری خالی کردند و فلنگ بستن!!
حواستون باشه هرچی تتر دارید به رمزریال تبدیل کنید

رمز ریال!!!:scream::scream::fearful::fearful:

اقا شما غیبگو بودی قبل از اینکه لونا و ust بریزه اطلاع رسانی میکردی دوست عزیز لطفا تز ندین
ممنون میشم ادمین تایید کنه

به ازای هر تتر یه دلار اریکا پشتوانه ی پول هستش پس هیچ وقت امکان نداره بریزه تا وقتی ک پشتوانشو بردارن

تتر با ust هیچ فرقی نداره . امکان ریزش از همینجا رو داره . الان دو روزه زیر یک دلار معامله میشه . یعنی شرکت تتر نمیتونه رو یک دلار ثابت نگه داره . زیادی امید به تتر نداشته باشین

پیش بینی کردم اتفاقا خودمم کلی UST داشتم ولی به موقع تبدیل به BUSD کردم