تصور کنید دوباره ارزش لونا برسه به ۱ تومن و حتی زیرش…
بنیان گذار لونا با همین ۳۱۳ بیت کوین تمام و یا اکثر توکن هارو جمع میکنه و مال خود میکنه اونوخته که شروع به سوزوندنشون میکنه و لونارو میکشه به سمت بالا و از اونطرف با لوناهایی که در بالا فروخته و بیت هایی که فروخته و لونا هایی که بازم در قیمت های بالا به خاطر تقاضا و بازگشتش میتونه بیت کوین های بیشتر در کف ۲۰ هزار بخره و پشتوانه ارزو قویتر کنن و اعتمادو بیش از بیش برگردونه و با این کار تیم و بنیاد لونا میشه یه معامله که از همه سر برده!!!
افرین نابغه تو چرا مدیر عاملش نشدی
میشه منبع رو اعلام کنی .والا تویتر خودش چیزی نگفته
استدلال خوبی هست ولی یک مشکل اساسی داره که کسی توی اون قیمت حاضر به فروش نیست