اطلاعات بنیاد لونا در مورد فروش بیت‌کوین

سلام دوستان.یه پیشنهاد دارم البته مسولیت معامله با خودتون هستش.اگه خیلی تو ضرر هستین این کاری که میگم انجام بدین
۱. صبر کنید اگه به ۳ تومن رسید به اندازه ۱ میلیون تومن خرید بزنید
۲. الان حجم معاملات روزانه پایین هستش نگاه کنید هر وقت به اندازه ۲۰درصد به حجم معاملات اضافه شد و قیمت بین ۴ تا ۶ تومن بود ۱ میلیون دیگه بخرید
۳.دو تا سناریو هست اولی اینکه اگه طبق تحلیل بنده پیش بره تو قیمت ۱۲ تومن تمامی مقدار ۲ میلیون تومنی که خریده بودین سیو سود کنید و دوباره از ۴ تومن که برگشت دوباره نوسانگیری کنید .سناریو دوم اینه که فیمت احتمالا درجا بزنه و یه حالت فرسایشی داشته باشه که این اتفاق ۱ تا ۲ هفته بیشتر طول بکشه و البته بازم به حجم معاملات بستگی داره

کف ۵ تومن هست تمام

دوست عزیز مگه قیمت به تومان هست که میگی ۴ تومان ۵ تومان اول یادبگیر که به دلار بگی بعد حمایت و مقاومت مشخص کن کشکی نیستش که

رویاهاتو کردی تحلیل آوردی اینجا عجب

خسته نباشی این همه نقشه کشیدی برای دو تومن

داداش این سناریو رو ما از پری روز انجام دادیم و سیو سود هم کردیم .
الان منتظر سهم خودمون از این چند وقت زیان بابت سایر ارزها هستیم ( البته خدایی زیان من رو تقریبا نصف کرد ) .
امیدوارم همه هموطنانم هم سود کنن

خیلی ها با صرافی ایرانی کار میکنن