لطفا کسی اطلاعات فیک نزاره.کافیه یه خبر خوب ازش دربیاد بیرون تا یه رشد ۲هزار درصدی بزنه.نمیگم قیمت برسه به یه دلار ولی اگه ۵۰ دلار بخری با یه خبر ۱۰۰۰ دلار به جیب میزنی.
من خودم تمام زندگیمو لونای ۶۰ دلاری خریدم تمام داراییم رفت ولی همونجور که رفته خدا کمک کنه که یه خبری بشه ۱۰۰ دلاری که ته مونده پولمه بشه ۱۰ هزار دلار .به امید سود واسه تمام کسایی که سر لونا زندگیشون رفت
انشاالله که پولت بر گرده داداش
حالا خوبه بهت ضرر زده بازم میخوای بخری دمت گرم
نعشگیت تو حلقم که امید به زندگیت زیاده
دادا نگران نباش بر میگرده پولت لونای اصلی رو به شماها میدن که قبلا خریدید
مگه صرافیها میزارن چیزی دست مارو بگیره دلت خوشه این رو بدون اگر هم چیزی بدن صرافیهای ما میگن برای ما که چیزی نیومده باید برید فلان و فلان بکنید تازه شاید جواب بگیرید و سرکار میزارن ماهارو و کلا بالا میکشن اگر روزی چیزی بدن
امیدوارم ضرر نکنی ، ما که پول گذاشتیم تو این ارز مجبوریم صبر کنیم یا از همین بالا پایین شدنا بتونیم ضررمونو جبران کنیم