مدام ماینرا دارن ماین میکنند وسکه در گردش مدام در حال افزایش وبیشتر شدنه بعد جالبه خیلیا توقع معجزه دارن
اقا خانم ایرانی متوجه باش
اگاه باش
هر چهار سال یکبار ماینرها خاموش میکنند وماین صورت نمیگیره و بیت قیمتش رشد میکنه
بعد از اون ماینرها مدام ماین میکنند و نهنگها هم چون میدونن قبلش همرو فرستادن صرافی و نتیجه اش کم شدن و سقوط بیت و ارزهای دیگه است
پس گول نخورید شاید نیمه دوم خرداد یه صعود داشته باشیم اما قطعا سال ۲۰۲۲ وسال ۲۰۲۳ سال ارزهای دیجیتال نیست
و هاوینگ بعدی از اخر سال ۲۰۲۳ شروع و در سال ۲۰۲۵ قیمت ها میترکه
باز شر گفتی اینجوری بود که چین کل ماینر هارو ممنوع کردند باید بیت ۱۰۰ تا میشد
جونم به این تحلیل و پیش بینی. بابا نوستر آداموس ![]()
اگر صرافی تشریف نداری خنده هات روبعد تاچکردن ۱۷ هزار میبینم
فقط خدا کنه بیت شش ماه دوم یه صعد تا ۷۰ بزنه
بنده کلا نقد میشم و منتظر ۱۷ هزار میمونم
شکنکنید
از کجات در میاری چلغوز