تحلیل پیتر شیف و نظر در مورد بیت کوین

سلام رفقا
لونا فعلا نه تکنیکال جواب میده ن فاندا
فعلا در سردرگمی تمام بسر میبره
از همه خواهشی که دارم تو این قیمتا زیاد نخرین نهایت 10 و 20 دلار و اونایی که تو صرافی نگه داشتن حتما استاپ بزارن اونایی که تو کیف پول هست ک باید ریسکش رو بپذیرن
اما در کل لونا با این تعداد و این مارکت کپ حتی بخاد 1 صفر دیگه بندازه نمیتونه دیگه تا 1 دلار ک مارکت اندازه مارکت طلا نیازه پس حرف 1 دلار نزنین و منتظر باشین چون از لونا تو ریزش همه چیز برمیاد
صبح جمعه که از 1 سنت شروع کرد ب ریختن کامل داشتم لونارو میدیدم طبق رفتارای قبلش که یه بالا میزد بعد خالی میکرد رو قیمت 0.0005 گفتم دیگه کفه حدود 200 دلار وارد شدم دیدم بیشتر ریخت و 200 دلارم شد 10 دلار و بعدش 2 دلار دوباره 10 دلار خریدم و بعد ک رسید به 0.000001 موجودیم زیر 1 دلار بود اونجا ترسیدم و گفتم ترکید و دیگه تموم شد و نخریدم
همه اینایی که گفتم تو 1 ساعت شد
الان چند روزه دارم حسرت میخورم کاش 1 ساعت دیرتر خرید داشتم و تو قیمت 0.000001 ورود میکردم یادمه با 1 دلار حدود 900 هزارتا میشد بخری
اگر تو اون قیمت خریده بودم 200 دلارم تا 90 هزار دلار هم میرفت اما افسوس
اینارو گفتم ک تجربه بشه
لونا احتمالا دوباره کف قبلی یا شایدم کف جدید ببینه
پس عجول نباشین و تو این قیمتا سنگین وارد نشین

چرا مطلب استباه می نویسید لونا تا ۱ ریالدهم رفت که کف بوددآنوفت شما با یک دلار که معادل ۳۰ هزار تومان بود فقط ۳۰۰ هزلر تاونی تونستید خرید بزنید چرادمی نویسید ۹۰۰ هزاررتا فارسی نوشتم تا برای همگان قابل فهم باشد

به قول خودتون اگه ازاین قیمتی که الان هست دوتاصفرکم کرد بیشترافسوس نداره که چرا نخریدیی؟واینکه ریپل هم همینجوریی ریزش کرد وهمه میگفتن نابودشدولی برگشت وآنها که پایین گرفتن سودخوبی کردن

به جای انتقاد از این کاربر عذرا …اول برو مبناهای دلاری رو یاد بگیر و ارقام رو به دلار ( زبان ارز) گزارش کن
ایشون دقیقا درست میگن حتی تو کوکوین به 0/0000006 هم رسید خواستم ورود کنم به سرعت برگشت بالا
و این اتفاق هم صبح جمعه که از خواب پاشدم چارت رو نگاه کنم اتفاق افتاد
و متاسفانه منم نتونستم بگیرمش تا خواستم تتر انتقال بدم به کوکوین و … حسرتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!

همیشه باید تتر آماده داشت!

ریپل هم وقتی ریزش کرد ایا فله ای سکه میداد بیرون و هی به حجم سکه هاش اضافه میشد؟

دقیقا سکه فله ای میداد بیرون یکی عضوتیم بودکه جدا شده بود وهمینجوریی آبشاریی به فروش میرسوندکه ریپل نره بالا اماریپل راه خودش رفت