دوستان عزیزان این بازار، بازار کلاهبرداریه. ۹۹ درصد ضرر میکنن تا یک درصد سود کنن. همیشه امار دقیق دست صرافیها و شریکهاشون یعنی نهنگهاست. وقتی همه لانگ گرفتن به یه ریزش مصنوعی همه پولاتونو بالا میکشن و وقتی هم همه انتظار ریزش دارن با یه صعود همتونو به فنا میدن. اینجا تنها برنده های بازار صرافیها و نهنگها هستن که اکثرا با هم هماهنگ هستن. مثل همین قضیه ی شیبا که با هم هماهنگ کردن همه جا تبلیغشو کردن یک شبه پامپش کردن و وقتی سینی پر از برنج شد همه سهمشونو ورداشتن و رفتن و یه مشت هولدر بدبخت موندن با کلی ضرر و کلی امید و ارزو ولی نمیدونن نهنگها ■■■■ نیستن که پول بریزن توی این بازار و اونا جمع کنن پولدار بشن برن. برادرانه میگم دلخوش به این بازاره از پایه و اساس کلاهبرداری نباشید.والسلام. همیشه هم نظرم همین بوده و هست. سابقه ی پیامها رو چک کنید. موفق باشید
دقیقا درست میگی تو کامنتها تو این چند سال جمله ای به مضخرفی ارتش شیبا نشنیده بودم .ارتش شیبا الان تا خرقناق تو ضرره متاسفانه
خودت اینجا چکار میکنی .
درسته کلاهبرداریه ولی راحتم میشه ازش پول درآورد الان از حرکت بیت میشه فهمید افزایشی هربارم بیاد زیر ۳۰ هزار سریع به بالای ۳۰ هزار برمیگرده قطع به یقین
آفرین موافق هستم
درسته همه ما بازنده ایم
خیلی جالبه اون کسایی هم که حالا به هر دلیلی مخالف این بازار هستن میان ۱۰ دقیقه وقت میذارن و یاوه مینویسن و نظر کارشناسی هم میدن
ایرانی جماعت چه موجودات جالب هستن
البته از اسم پروفایلت شخصیتت هم تقریبا مشخصه
دقیقا راست میگی
شما پس چرا اینجایید دوست عزیز؟؟؟؟؟؟
عزیز حرفت درسته ولی این نهنگایی که خداتومن شیبا خریدند وهولد کردند به نظرت چرا اینکارو کردند ؟لطف کن جواب منو بده
تموم شد به سلامت
کلاه برداریه راس میگی من و دوستان هستیم شما بفرمایید کلاهتون برندارن
چرا فکر نمیکنی که چرا وقتی بقول خودت نهنگی با اون تعداد بالا داره میخره ولی ارز رشد نمیکنه. چون اکثر این خریدها از این جیب به اون جیبه. فقط براب اینکه خبرش پخش بشه اینکارو میکنن. کیف پولها اکثرا مال خوده صرافیهاست که میخوان به این کار خبر پخش کنن و مردمو ترغیب کنن به خرید. وگرنه اصله سیستم بازار اینه که لحظه یی که یک نهنگ خرید میزنه باید بازار اون ارز توکن بخوره و یه پامپ کوچیکی لااقل داشته باشه
نکن عزیزم نساز با این رویاها پولتو به فنا نده. نهنگ که ■■■■ نیست پول بده تو سود کنی ورداری بری. چرا فکر میکنی با صرافی و نهنگ و غیره رقابت کنی؟!؟
تموم شد ؟؟؟ خیلی تاثیر گذار بود