نظر در مورد فورک لونا

دوستان فعلا که تیم لونا مقدار خیلی زیاد نقدینگی از فروش بیت کوین تو دستشونه باید دید میخوان چیکار کنن نزدیک 90درصد با فورک مخالفت کردن و خواستگار توکن سوزین اگه این اتفاق بیفته با این پول لونا میتونه بیشتر از ۹۰ درصد توکن ها رو بسوزونه عاقلانه ترین کارم همینه نمیشه با یک میلیارد و چهارصدمیلیون دلار جز این راه کار دیگ ای کرد این پول فقط ضرر سیزن بایننس رو جبران نمیکنه الان همه نهنگ هاییم ک ضرر کردن بازم خرید زدن با این کار هم ضرر اونا برمیگرده هم اعتماد به لونا دوباره احیا میشه هم سهامداران خورد سود زیادی میبرن امیدوارم این کارو کنه و توکن ها رو بسوزونه

من خوشم نمیاد غلط املایی بگیرم ولی خاستگارو خوب اومدی :joy::joy:

نقدینگی زیاد کجا بود
همش 300 بیت داره!

بیت بریزه شاید این ب یه قیمت درست برسه

تو اشتباه نوشتی. اون بنده خدا خواستگار رو درست نوشته:rofl:

خودت هم که غلط املایی داری که خخخ

مثل اینکه یادت رفته ust رو باید باز پرداخت کنه تازه کلی هم استیک هست که باید اونا رو هم جمع کنه لونا دیگه بی اهمیت هست

یعنی میشه صد دلار خرید برای چن ماه دیکه جواب میده واقعا اگه توکن سوزی کنه؟