سلام سلام خدمت همگی
بچه ها آدمی مریض میشه ی ماه بی حاله علایمشو هنو داره بیت چند وقتیه از۶۹ریخته چن سال شارپ رفته بالا الان آبریزش بینی داره استراحت میخواد بخدا اگه شارپ کانال۳۰رو رد کنه خیلی براش بد میشه ریزشا بعدی شدیدتر میشه پس بذارید کار خودشو کنه نظاره گرش باشید ی بسته سیتریزین بهش بدید واسه ابریزش بینیش بذارید اینجا رنج بزنه که دو سال دیگه به اسم ی حمایت مهم ازش اسم ببرن وگرنه اگه خیلی زود برگرده خیلی زودم میریزه حالا طنزم حدی داره ببخشید فکاهی کردم خدمتتون عرض کنم
ارز فانتوم به نظرم اوضاع خوبی نداره اگه تو ضررید ک نقد نشید ولی اگه ندارید روش ترید نزنید
ارز ویوز میتونه برگرده خیلی شرایطش خوب شده ها ارز بعدی سوشی بود ک ادمین تایید نکرد رشدشو زد کیک برا خرید ی پله بد نیس هولد کنید
کاردانو رو میشه خرید تا روژه ارتقا پروژه ش
مانا رو ک گفتم ریزش میکنه تو سقفه خریدش منطقی نیست و ریزششو کرد
فگم ک گفتم فاتحشو باید بخونید تعصبی هولدرید دید ی حمله شیک بهش شد ازش دزدی شد
در حد کم کم کم ارزhbbو bswرو خریدشو خوب میدونم در حد ی درصد سرمایه اونم واسه چن مدت اقا نری چن ده میلیون بخری خیلی دوست داشتی و سرمایت بالا تر از۴هزار دلار بود میتونی نهایتا تا۱۰۰دلار بخری
توصیه دیگع گفتم ک بازار رنجیو داریم و هنوزم بش عقیده دارم ن ریزش هایی ک دوستان تارگت میدن ن صعودایی ک دوستان میگن
دوست گلم rsiهنو اشباع فروش نشده من فک کنم۲۸۷۰۰و باید۴بار بیت ببینه سه بارش اتفاق افتاده
محدوده امن بازم میگم ۲۶تا۲۸خیلی امنه خیلی ولی ارژهاییم هستن ک خودشون الان تو منطقه امنن و میشه خرید زد همین الان
ی نکته مهم بگم بهتون وقتی میگیم مارکت بیت مثلا۶۰۰میلیارد دلاره بالفرض یعنی اولین هولدر تا اخر هولدر با ۶۰۰میلیارد دلار یر ب بر میشن و چون طبق امار ۵۴درصد هولدرا تو ضرر رفتن پس حجم بازار بیت بنظر من چیزی حدود۱۵۰تا۲۰۰میلیارد دلار باشه پس نقدینگی بازار با مارکت کپ فرق داره باژار با ده میلیارد دلار راحت۲۰درصد صعودو تجربه میکنه این نکته مهمیه شاید بهش دقت نکنید و با خروج همین مقدارم حدود۱۵درصد ریزش پس وقتی میگم بازار رنجه به همین دلیله نقدینگی پایینه و حجم مارکت روزانه هم کاهش ک علایم رنج زدن بازاره و یک هفتس میگم رنجه و رنج بوده فقط خوبیش اینه ک بیت دامیننس شدید نمیگیره و گرنه باید با آلت کوینا خدافزی میکردیم یا علی
سلام ممنون از شما و تحلیلاتون . بنظر شما ارز ترون برای هولد خوبه ؟ به پولش فعلا احتیاجی ندارم
درود بر تو وافکار بسیار عالیت ممنون که وقت گذاشتی واین کامنت زیبا رو نوشتی
دوست عزیز یه کمپ حتما برو.اخه خیلی ژ تلفظ میکنی.پای بساط پیام نده
سلام شما قرار بود یه ارزی ک رشد 1000 درصدی داره معرفی کنید
بخاطر سیگنال دیروزت خیلی سود کردم سپاس بازم باش و بیا بگو خیرت بده
کدوم الت کوین برای خرید خوبه؟
نظرت راجع به لونا و شیبا چی هست
تو که گفتی تا32500 رشدش قطعیه، الان حرف از آب دماغ بیت کوین میزنی، هر بی سرو پایی شده واسه ما تحلیگر
فانتوم از چه نظر اوضاع خوبی نداره؟
دمت گرم خدا بهت برکت بده
چه طرز حرف زدنه ،انتقاد داری مودبانه ،نظرشو گفت تو توجه نکن
خدا خیرت بده
خیلی بارته
تحلیل رو ول کن، یکم رو دیکته و انشات کار کن
بعد از کلی ضرر اولین سودم بخاطر گوش کردن به حرف شما بود ،دمت گرم خدایی،خیلی آقایی
من بی سر و پا تشکر همین ولی مرسی چیزی نمیگم بت تشکر ک یادم دادی چرا خیلی چیزا اولا م تحلیلمو هنو پا برجاست دوما که تلرانس دو درصدی سیگنالو حساب کنی۳۱۸۰۰و دیدی سوما شرط میبیندم کل داراییت پول بی جفت کفش عادیه