با سلام خدمت همه عزیزان و معامله گران ایرانی، عزیزان من به شخصه با روش پرایس اکشن کار میکنم و نزدیک ۴ سال تو فارکس(طلا) تجربه دارم و نظرمو براتون مینویسم.
به قول اقایه بروکس ما باید به کل مارکت ها به یک چشم نگاه کنیم و فرقی بینشون نزاریم.
دوستان لونا از قیمت0.06 یه حرکت فراسایشی شروع کرد که به احتمال ۶۰ درصد تا این محدوده برگشت داشته باشیم. و اگر این نقطه شکسته بشه تا 0.13 صعود خواهیم داشت.
از طرفی پولبکی که در حال شکل گرفتنه تعداد ۲۵ کندل رو رد کرده و به این معنیه که مارکت به حالت خنثی در اومده و احتمالش هست در جهت پولبک بریک اوت کنه.
نظرتونو برام بنویسید ![]()
![]()
سلام دستت درد نکنه از تحلیل زیباتون ..فقط پولبک بریک اوت شه رو نفهمیدم میشه توضیح بدید تشکر
کوتاه مدت تا چند میره؟
بریک اوت فارسیش چی میشه؟؟؟
۱. این مارکت به شدت وابسه به بیت کوینه.
۲. اینجا رباط ها که همان کدهای برنامه نویسی هستند با توجه به حجم ورود و خروج مسیر بازار را مشخص میکنند
در دیگر بازارها عرضه و تقاضا مسیر را مشخص میکنه نه یک رباط
همین لونا واگرای در کدش باعث شد به این روز بیفته
در این بازار به دلیل غیر متمرکز بودن ممکنه تحلیل تکنیکال جواب نده.
در کل ساختار این باز با دیگر بازارهای کلاسیک متفاوته
بازار به شدت غیر شفافه
این ارز بنیادش ترکیده،،،تکنیکال نمیشه تحلیلش کرد،،مثلا الان با یک توییت ممکنه دو صفر اضافه کنه یا دو صفر کم کنه،،،این حالت رو با هیچ تکنیک و روش و اندیکاتوری نمیشه تحلیل کرد
پولبک رو در چهتایم فریمی بررسی کردی؟
دوست عزیز سلام
لطف کنید دیپلمات توضیح ندهید. البته ببخشید. منظورمتوهین نیست.
لطف کنیددبه زبان عامه وساده توضیح بدهید شما در نظر بگیرید .از 100٪ خریداران 10% تازه وارد واز این کلمات پیچیده متوجه نشوند.( مثل خودم )پس لطف کنید به زبان ساده راهنمایی کنید.
ممنون و سپاس از شما.دوست عزیز![]()