من خودم با روند کار نمیکنم و دوس ندارم با اهرم پایین کار کنم ولی ی معامله منطقی میذارم دوس داشتید بگیریدش طولانی مدت و روندیه
Fil
Long
5تا8x
En:8.14
Stop:7.80
خیلی ریسکی 7.45
Tp:8.30
8.95
9.40
10.7
12
14
سلام ممکنه بنده یه تماس یا ارتباطی باهاتون داشته باشم ، شمارم : ■■■■7179250
دستتون درد نکنه خیر ببینید استاد
نظرت در مورد aave چیه؟
بزرگوار به نظرم تحلیل نزارید.چون همه نگاه میکنن به تحلیل های درست شما و حرف شما رو مبنا قرار میدن و بر اساس اون خرید و فروش میکنن.کافیه یه تحلیل غلط در بیاد.اون وقت کساییکه بر اساس حرف شما عمل کردن دچار ضرر زیاد میشن.تحلیل درست خیلی خطرناک تر از تحلیل غلط هست.مخصوصا که سابقه پیام ها هم میمونه.
لیکویید نشی دوباره
من از سیگنال فایل مطمینم و خودم با اهرم بالاتر میگیرمش ولی با مارت میگیرمش در هر صورت من ادمیم که تو بازار نزولی لانگ میگیره و این خیلی دل و جرات میخواد بعدشم فایل ریزش شدیدی نخواهد داشت من ۸.۱۵ورود زدم ببینیم خدا چی میخواد
به مرگ خودم شش ماهه لیکویید نشدم![]()
![]()
![]()
![]()
![]()