حالا که ضرر کردیم، چه باید کرد؟

حالا که تا خرخره تو ضرریم و آب از سر ما گذشته دیگه یک وجب و صد وجبش مهم نیست
دعا دعا کنیم این ارزها تا میتونن بریزنن
یعنی کاردانو بشه ده سنت اصلا
اونجا از زیر سنگم شده یه ده تومن جور کنیم بخریم …
یعنی تا بازار تکون بخوره سود این پایین خریدن ضرر بالا خریدنمون رو جبران کنه بعد سریع خارج بشیم از این جهنم کریپتو
وگرنه بخوایم صبر کنیم اینا برسن سقف قبلیشون پامپ های پونصد درصدی لازم دارن که یعنی عمراااا
من فقط نشستم دعا میکنم برا بیت ۲۰ هزاری
وگرنه این رنج زدنه برای ما از سم هم کشنده تره

قمار باز اخرش بازندس اونا هم که قمار میزنن همین تفکرو دارن

اینجا قمار بازی نکردیم که سر شانس و بخت و اقبال یه چیزی گیرمون بیاد یا از کف بدیم این یه بازار اقتصادی هست …
ما بدون اگاهی و علم و تحقیق خرید بی موقع زدیم دوست عزیز
همین حالاش که ما تو ضرریم یه عده دارن سود میکنن با خرید های به جا و به موقع
یکم پایین تر بیاد بیت کوین دیگه خرید بدون استرس و زیان هست
لطفا بقیه رو درست راهنمایی کن …

دقیقا
بازار کریپتو داره کاری میکنه امثال اینا
پولاشونو بدن و برن و تریدر ها قدیمی بمونن و سود کنن

شرو ور آدمای تازه وارد گوشمون پره تو سقف بفروش تو کف بخر بسه دیگه این بازر قمار خالصه ی چیزی بدتر از قمار تو قمار تکلیف پولت زود مشخص میشه اما اینجا آروم آروم میبازی هم پولتو هم اعصابتو . تا چن پز پیش امثال تو تشویق به خرید لونا میکردن امروز چی ؟؟

من که تا الان هرگز کسی رو تشویق به خرید نکردم بیکارم مگه… خودم به اندازه خودم سواد کافی نداشتم گند زدم تو سرمایم حالا بیام بقیه رو بندازم تو چاه
من فقط کاری رو که الان تو این شرایط درسته انجام بدیم و کمک میکنه زودتر به اصل پولمون برسیم روگفتم
فقط یه خرید تو کف ترین قیمت اونم وقتی که دیگه مطمعن شدیم بازار از اونجا حمایت میشه و روند داره عوض میشه میتونه برامون نجات بخش باشه
حالا شما نخر …مگه زورت کردم
هرکسی عاقل باشه و تو ضرر باشه تو بیت کوین بیست هزاری صد درصد یکم اضافه میکنه و بقیه باید بشینن تا ارزهایی که خریدن یک سال دو سال طول بکشه تا برسه سقف قبلی …
این ریزش های سنگین میدونی چه حجمی از معامله لازم دارن تا برگردن به قیمت سقف…
فقط میانگین کم کردن مارو به پولمون میرسونه همین واقعیت اینه خواستی قبول کن نخواستی بشین برای پولت چندین سال صبر کن

من که تا الان هرگز کسی رو تشویق به خرید نکردم بیکارم مگه… خودم به اندازه خودم سواد کافی نداشتم گند زدم تو سرمایم حالا بیام بقیه رو بندازم تو چاه
من فقط کاری رو که الان تو این شرایط درسته انجام بدیم و کمک میکنه زودتر به اصل پولمون برسیم روگفتم
فقط یه خرید تو کف ترین قیمت اونم وقتی که دیگه مطمعن شدیم بازار از اونجا حمایت میشه و روند داره عوض میشه میتونه برامون نجات بخش باشه
حالا شما نخر مگه زورت کردم
هرکسی عاقل باشه و تو ضرر باشه تو بیت کوین بیست هزاری صد درصد یکم اضافه میکنه و بقیه باید بشینن تا ارزهایی که خریدن یک سال دو سال طول بکشه تا برسه سقف قبلی …
این ریزش های سنگین میدونی چه حجمی از معامله لازم دارن تا برگردن به قیمت سقف…
فقط میانگین کم کردن مارو به پولمون میرسونه همین واقعیت اینه خواستی قبول کن نخواستی بشین برای پولت چندین سال صبر کن

ای کژونده قمار باز:index_pointing_up::index_pointing_up::index_pointing_up:من حریففففِ تو هستم