تاسیس ترا ۲ و توکن های جدید

دارن ترا۲ رو پایه ریزی میکنن
قرار اتفاقی که برای اتریوم افتاد تکرار بشه برای اینم
توکن‌های جدید بین کسایی که روی ۸۰ دلار هولد کرده بودن تقسیم میشه و بلاکجین جدید شروع به کار میکنه
خیال‌خامی که قرار باشه یه شب پول دار شید رو از ذهنتون پاک کنید
یه نظر سنجی نمایشی هم راه افتاده،میتونید رو اکانت تویتر لونا ببینیدش
ادمین جان تایید عزیزم:folded_hands:t2::folded_hands:t2:

تو همون نظرسنجی که میگی همه مخالف این اتفاق هستن و فقط 5 درصد موافق داره.
cz هم که گفت اینکار فایده ای نداره.
کلا این کار یه کار بیهوده اس و فایده ای به حال اونایی که تو ضرر هستن نداره.
بنظر من بهترین کار توکن سوزیه با داشته های خودشون و کمک گرفتن از هولدرها و جامعه کریپتو چون همه کسانی که به این حوزه و بازار علاقه دارن میدونن که اگه کار مفیدی برای بازگشت ترا صورت نگیره مدت ها طول خواهد کشید که این بازار اعتماد عموم رو بتونه دوباره جلب کنه(اگه بتونه) و به همین دلیل خیلی ها حاضر میشن کمک کنن
بنظرم باید تیم ترا از هولدرها و جامعه کریپتو سرمایه جذب کنه برای توکن سوزی و این تنها راه برای بازگشت نسبی خواهد بود.

دقیقا . اولین نشانه های بی اعتمادی امروز رخ داد، نقد شدن ۷ میلیارد دلار تتر ، که در واقع از بازار کریپتو خداحافظی کردن

برو ببین اول نظر سنجی رو آنلاین در توییتر بعد بگو و این سایت ها چرت و پرت مینویسند

دقیقا تنها راه موجوده

داداش تو چرا اینجای برو پیش دو کوان اگه تو کنارش بودی نظر می‌دادی الان لونا از بین نمیرفت