دوستان من فعلا نقد شدم با ۱۴۵ میلیون ضرر .جلوی ضرر از هرکجا بگیری منفعت باید زودتر نقد میشدم این بازار با این خبرا بد حالا حالا ها امیدی نیست امشب با فشار فروش
درصد تا ۲۶۵۰۰ میاد دامینس تتر همچنان صعودی میباشد
تو یه میلیونم نداشتی بزاری چه برسه به ۱۴۵ میلیون ضرر خخخ برو بزار باد بیاد
جالبه فقط منم که فقیرم تو ایران؟![]()
![]()
هرکیو میبینم ۴۰۰،۵۰۰ میلیون فقط ضرر کرده به کتفشم نیست
بابا شمام جایی که ما هستیم دارین زندگی میکنید،اینقدر بلوف نزنید
سلام خدمت همه هموطنان میهنم
اصل مطالبم اول شخص با خودم هستم و یه نصیحت برادرانه برای همه و کوچکتر از اونم بخوام به کسی بی احترامی کنم
تو از زندگی کسی خبر نداری و زود قضاوت نکن
بخدا من ۶۰ میلیون پول ماشینم و ۲۰ میلیون پس اندازم الان رفته تو ۱۰ میلیون از اواخر سال ۹۹
سود کردم ولی بخاطر طمع نکشیدم بیرون اونم بخاطر بی تجربه بودنم و همیشه میگفتم باید بره بالاتر تا حداقل بزنمش به یه زخمی و مقصرش هم خودم هستم نه کسی
همیشه تو زندگیت بجای کسی قضاوت نکن تا خدا بهت بیشتر خیر و برکت برسونه
متأسفانه ما اکثر ایرانی ها کارمون شده قضاوت بد برای دیگران
ان شا الله تمام کسانی که در بورس و ارز دیجیتال زندگیشون و سرمایه هاشون رو گزاشتن به سود خوبی برسن و از این گرفتاری در بیان
بخدا الان اکثر متاهل ها و یا مجردها بخاطر همین ضررها توزندگیشون به مشکل برخوردن و اونم بخاطر نداشتن دانش کافی و طمع و منم یکی از این افراد هستم
الان هم از ته دلم شب و روز میگم خدایا بحق چهارده معصوم همه مردم سرزمینم ایران بخاطر اشتباهاتشان در سرمایه گزاری های مختلف رو به یه نون و نوایی برسون تا در مقابل خانواده هاشون شرمنده نشن
هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست اندکی از ثروتش رو به فقرا کمک کنه و حتی حاضره تمام مردم فقیر رو له کنه تا ثروتش و مالش بیشتر بشه حالا میخواد آمریکا باشه یا صرافی باشه یا مسیولین ایران باشه
تا وقتی خودمون به خودمون رحم نکنیم هیچی ثروتمندی بفکر فقرا نخواهد بود
پس همیشه با دانشت یا ثروتت دست هموطن فقیر و بیسوادت رو بگیر تا خدا بیشتر بهت خیر و برکت برسونه