سلام صب همگی بخیر چ گیری کردیما بیدار شدیم ی پوزیشنم استاپ خورده ولی باحاله ضرر زدن جزوی از بازاره و باید قبولش کرد و گرنه یک بازاری ک همیشه سود ده باشه واقعا کلاهبرداریه (دومین دسته ای ک ضرر نمیزنن فست اسکلپرها هستن ک سرمایه هاشون اعداد خیلی بالاییه؛ معاملات با حجم کم دابل مارت میرن )حالا اینا مهم نیست بیت کوین نسبت ب دیروز خیلی وضعش بهتر شده واقعا شرایطش واسه برگشت ب کانال۳۰مهیاس همونطور ک بازم میگم بازار ب شدت رنج و نوسانات کم با برایند مثبت تا یک ماه آینده یعنی نه بیت۲۰هزاریو مببینم نه۵۰هزاری ی نوساناتی بین۲۷تا۳۶انجام میشه که در کل کندلی ک رو۲۷بسته شده مثبت با شیب ملایمه
یعنی احتمالا بیت رو کندل بعدی ماهانه تو نواحی۳۲تا۳۵دید
هیچ چیز قطعی نیست ولی ریسک ب ریوارد فوق العادن ای داره
من نمیگم فلان قیمت بشکنه فلان قیمت اگه نشکنه منتفی تا فلان قیمت
در کل ساده واسهه همه و گرنه میتونم کلمات قلنبه سلنبه به کار ببرم
بیت کوین رنج تا ۴کندل هفتگی صعود هایی با شیب بسیار کم و کف بیت محدوده۲۶هزار
همین
سلام ممنون از راهنمایت سپاس فراوان
سلام
لونا به چه صورت میبنید ؟
استاد ممنون میشه درباره اتریوم هم بگید من خیلی وقته پوزیشن اتریوم باز دارم هنوز لیکویید نشدم و با چنگودندون نگهش داشتم میخام بدونم نقطه لیکوییدی اتریوم چند باشه که نقطه امنی برام باشه نظرتون درباره اتریوم چیه
سلام سپاس فراوان![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام خوبید اولا حد ضرر همیشه برا خودت نگه دار در صورتی باید با پوزیشنت بازی کنی ک حجما کمه و اهرما بالا وگرنه اهرم پایین ب شدت حساسه حجمتون چقده ؟تا بگم نقطه امنتون کجا میشه نسبت ب حجمتون میتونم ریسکتونو نظر بدم
بسیار بسیار ممنون دوست عزیز و و اون شیری ک خوردی حلالت باش و آرزوی سلامتی و بهترین ها رو برات و عزیزانت دارم…در پناه حق