تحلیل axs: حجم معاملات و ریسک

ی نگاهم ب AXSداشته باشید با زیاد شدن حجم معاملات روزانش ب شدت خطری میشه فقط ولوم روزانشو چک کنید از مارکتش بیشتر شد خیلی وضعش بد میشه
الان سیگنال خروجشو نمیدم ولی در صورت افزایش حجم معاملات روزانه خیلی ریسکی میشه همین چون امروژ افزایش حجم معاملات و ی فاندا بد داشت خیلی روش مانور نمیدم فعلن خدا کنه فاندایی ک شنیدم اشتباه باشه ولی در صورت زیادتر شدن بیش از بیس درصد حجم معاملات روزانه هولدر بمونید و مارت نزنید اگه سنگین تو ضررید و اگه تازگی گرفتید بنظرم مناسب هولد الان نیست
دو حالت داره یا تو ضرر سنگینی مجبوری نگهش داری بدون میانگین زدن
یا تو‌ضرر نیستی برو رو ارزا دیگه
اینا همه احتمالات ولی حجم روزانه ش میتونه فانداشو تایید یا عدم تایید کنه بنظرم ی نیم نگاه ب حجم روژانش داشته باشید در صورتی ک ب ۷۰۰میلیون حجم روزانش نزدیک شه واقعا خطری میشه
باژم میگم شاید من اشتباه کنم ولی امروز کوین مارکت کپ افزایش حجم معاملات روزانشو برام نوتیفیشن کرد و خوشم نمیاد از حجم یهویی با فاندا منفی
بازم میگم ن سیگنال خریده ن فروش من چیژایی ک عجیبه بزام و براتون تایپ کردم

نظرتون کاملا درسته

داداش بابت این راهنمایی ها خیلی ممنون.

دمت گرم من بیت کوین ندارم اما سرمایم از ۵۰۰شده ۱۲۰تومن گیر کردم میشه راهنمایی کنی بفروشم یا نگه دارم ممنون میشم

سلام .داداش نظرت روگالا چیه ومیشه بگی چه ارزی براترید خوبه باتشکر

دوست عزیز اینجا صفحه بیت کوین هست نه صفحه ارزهای دیگه شما اگرم میخواید در خصوص ارزهای دیگه نطر بدین به نطرم برید صفحه خود اون ارز نظرتونو بیان کنید اینجا تمام توجها به ارز بیت هست

چه ربطی داره آخه…بیت ارزیه که همه کسایی که تو‌این بازارن میان اول بیت و چک‌میکنن.خوب مسلما برای اطلاع رسانی همینجا عالیه…چون همه میبینن…والا خوب

چی میگی واسه خودت دوست عزیز دوست عزیز راه انداختی تا یکی اومد یه حرف درست بزنه مانع شدید الان همه چششون به بیته و میا اینجا چک میکنن هر ارز داشته باشن

درسته اینجاصفحه btc یه اماهمه اول این صفحه راچک میکنن بعداصفحه رمز ارزای دیگه چو ن قیمت رمز ارزای دیگه تابع نرخ بیته .بابیت بالاوپایین میشن .

تو همونی نبودی که هی میگفتی برا بار دوم ۲۸ رو تاچ میکنه بعد سعود،الان ک دوازده بار رفت ۲۸ و برگشت،صداشم در نمیاری