دروغ‌های بازار ارز دیجیتال

بارها گفتم الکی و مصنوعی قیمت بیت
و شیبا را بالا بردن امید بدن بعد جیبمونو
خالی کنند که کردن واقعا کی از شیبا سودکلان
کرده در ایران یا از بیت یکشبه شد ۷۰ هزار
دلار بعد نرم نرم همه اش سقوط

ای بابا ادم میاد اینجا دیوونه میشه دل ندارین پولتونو نیارین خوب

اقتصاد دان هنوز نفهمیدی که این بازار کاملا خودش رو با بورس نزدک و تورم امریکا خودش رو کاملا منطبق کرده و طبق حرکت های اون بازارها تاثیر میپذیره

۱۵ میلیون شیبام شد ۱۳ میلیارد

کلاهبرداری هاشو چرا نمیگی من بازار
بورس داخل و خارج بودم هیچ وقت
یکشبه ۹۹ درصد سقوط نمیکنه در ثانی
هفتاد درصد ارزهای که فیک هستند
قابلیت فروش ندارند و در اخر بازار بورس
امریکا و اروپا و اسیا وابسته به یک سهم
نیستند و مستقلهستند با توجه به بیلان سود
قیمت بالا و پایین میره

در بازر بورس امریکا و اروپا و اسیا سهام
بخر هر سال سودشو میگیری افزایش
سرمایه داد صاحب حق تقدم میشی
قیمت افزایش پیدا کرد بفروش حالشو
ببر بیست سال هم سهام شرکتی را داشته
باشی پودر نمیشه اینجا شب خوابید صبح
بیدار میشی سرمایه ات نابود شد در بازار بورس
خارج اگر شرکتی ورشکسته شد دارای هاشو میفروشن به نسبت سهام تقسیم میشه
صاحبش معلوم کیه میتوانی شکایت کنی
اینجا دستت به هبچ جا بند نیست دادش
بزرگوارم

چقدر تابلو خالی بستی :joy::joy::joy: مثل سسسسیر و سرکه داری دروغ میکی :joy::joy:

خب شما هر جا دوست داری سرمایه گذاری کن. این بازار برای نوسان گیری خوبه دوست عزیز. تعجب میکنم با این صحبت ها هنوز این مساله رو متوجه نشدی شما.

ارواح عمت
۱۳ ملیارد داشتی اینجا نبودی…تازه اونم با ۱۵ ملیون
اگ اینقد پولت شده بود الان همه دوستاتم بلاک کردا بودی چ برسه بیای اینجا جواب غریبه ها رو بدی

خدایی هر کار کردم جا نشد شرمنده:joy::joy:

دوست عزیز .خوشبختانه خیلی ها سود بردن و بدبختانه خیلی ها هم تو ضرر و خیلی ها فروختن رفتن .
یادت باشه اگر سود خوب نمیبردن این تعداد هم وطن وارد بازار ارز نمیشدن .
همین سود باعث جزب سرمایه های زیادی شد .البته همه فکر میکردن همین طور ادامه داره ..
مثال .اوایل سال ۹۹دوج زیر ۲۰۰ تومن بود به ۱۶۰۰۰ تومن هم رسید .خیلی با ۱ میلیون و حداقل ها حتی تا ۲۰۰ میلیون و ۳۰ میلیون واحد و ۵۰۰ هزار واحد دوج ۱۷ تومنی و ۲۵ تومنی هم خرید بودن .
خیلی ها که اکثرا با قیمت ۱۰۰۰ تومن فروختن .اونهایی که سرمایه زیادی گذاشته بودن ..با سرمایه سنگین درستش هم همین کار بفروشید .
اونهایی که ۳الی ۵ میلیون خرید کردن چون براشون مهم نبود کم زیاد رو قیمت ۱۴ الی ۱۵ تومن هم فروختن .البته واحد زیادی نداشتن ..
البته با تکس تایپ نمیشه منظور رسوند ..هزار یک محاسبه که به ذهن میرسه .
بله دوستانی بودن و هستن تا ۲۰.الی ۳۰ میلیارد هم دست پیدا کردن .
ولی غیر قابل باوربود پیک کورنا و خانه نشینی تمام دنیا و سرازیر شدن سرمایه به بازار ارز با کوشی موبیل خرید فروش .
اگر پیک اتفاق نمی‌افتاد .الان دوج ۵۰۰ الی ۱۰۰۰تومن بود .
بیت ۱۲ الی ۱۰هزار دلار و باقی کومپانی ها هم به همین شکل .
به نمودار ها دقت کن .به هیچ عنوان تا قبل سال ۹۸ حتی یک مورد نبود که ضرر کنه .البته منظورم اونایی که طولانی مدت سرمایه کذاری کردن.
و جالب اینکه .۹۸ درصد دوستان از سال ۹۹ به بعد با بازار ارز اشنا شدن و با پیشنهاد دوستان اشنایان وارد شدن .
۱۰ تومن بزار ۱۰ میلیارد ببر‌..طمع …
بدون هیچ اطلاعاتی هیچ مطالعه و تجربه ای …
و مورد بعد ۲۵۰ برند طی دو سال گذشته به بیش از ۴۰۰۰ برند رسید .و اکثرا فیک و بی پشتی بان. و همین باعث پراکندگی سرمایه بازار و البته کلاهبرداری های .کشورهای مثل .روسیه .چین .کره شمالی و کشورهای فقر افریقایی و اسیایی شد …
ادمین لطفا

نقد کن برو برا چی موندی :smirking_face:

فک کنم بلایی که سر فجهان اومد رو از یاد بردی؟؟؟

هر چی باشه از بورس ایران بهتره

این فرضیه رو میشه به تمام مارکتها تعمیم داد!کاملا واضحه که در هر مارکتی خصوصا در زمان رونق عده هستن که صرفا به قصد سفته بازی و دلالی و پامپ و دامپ قیمت ورود میکنن

چه میفهمه این بنده خدا،خیال کرده اسمش رو بزاره اقتصاددان دیگه میشه گرگ وال استریت:rofl::rofl::rofl::rofl:

برادره من از شیبا با ۵میلیون ۴۵۰ میلیون برداشت کرد بخدا

چرت نگو .چیزی نمیدونی الکی حرف نزن .شیشه میکشی میای زر میزنی

اگه طمع نمی کردید رو همون ۷۰ میفروختید الان ۲ تا نصفی میخریدی کسی که رو ۷۰ تا فروخته ان ۶۰ نخریده ان رو ۳۰یا۴۰ خریده رو ۷۰ سری خالی کرد

اینجا هرچی بگی باور نمیکنن ،تو مخشون نمیگنجه