فردا بازار ميره بالا ✌️✌️اگه نرفت ديگه اينجا هيچى نمينويسم ✍️همگى بگيد بدرك، عشق كنم 😎✌️
حالا مگه کسی رو حرف تو حساب میکنه که تو اینجا چیزی بنویسی یا ننویسی اینجوری که معلومه حسابی جو گیر شدی فکر میکنی یکی از نهنگ های بازار ی
خدا از دهنتون بشنوه ![]()
حالا بنویسی یا ننویسی کسی توجه ای نمیکنه به حرفات