صعود بازار و شگفت‌زدگی

فردا بازار ميره بالا ✌️✌️اگه نرفت ديگه اينجا هيچى نمينويسم ✍️همگى بگيد بدرك، عشق كنم 😎✌️

حالا مگه کسی رو حرف تو حساب میکنه که تو اینجا چیزی بنویسی یا ننویسی اینجوری که معلومه حسابی جو گیر شدی فکر میکنی یکی از نهنگ های بازار ی

خدا از دهنتون بشنوه :palms_up_together:t4:

حالا بنویسی یا ننویسی کسی توجه ای نمیکنه به حرفات