انتقاد از تحلیل‌های غلط

اون دسته از دوستانی که دیس لایک میکنن اصلا هولدر نیستن و فقط میان که هولدرا رو ناراحت کنن بازم میگم کجان اونایی که ۱۰روز پیش میگفتن این ارز میریزه و میشه ۱دلار کجان ؟ چرا ساکتید؟ بیاید بگید چیشد تحلیلتون خیلی از دوستان بخاطر تحلیل شما ها خرید نزدن (اون موقع رسیده بود به ۶دلار ) و خیلیا از ترسشون فروختن .
پس لطفا به حرف کسی گوش ندید ( حتی بنده)
ولی خیلی دوست دارم اون دوستانی که ایمان داشتن که این ارز میریزه زیر این پست پاسخگو باشن چون
نریخته و به ۱دلار نرسیده

صبر کن ■■■ نداشته باش

بی سواد کی بودی تووووو :))))
بی سواد کی بودیییییی :))))

بچه مدرسه ای هستی؟؟ کامنت های تورو میبینم از یه آدم بالغ بعیده، اصلا کار به درست یا غلط بودن حرفا ندارم که ریزش میکنه یا رشد می کنه، ولی این چه طرز صحبت کردنه؟