هیچوقت یادم نمیره به خاطر پول رهن خونه شیباهامو روی پنج صفر فروختم و بعد سه ماه چه حسرتی خوردم اشتباه نکنید فقط هولد بلند مدت کنید نتیجه شو میبینید انشالله همتون به سود دلخواه تون برسید
منه بدبخت که بخاطر ایمپلنت دندونم که نصفه کاره بودبه والله ۴۰میلیون عددفروختم ۸میلیون تومن ماه بعدش همون شد۹۵میلیون
اون پارسال بود.. امسال مشخص نیست ۸ میلیون بشه ۹۵، یا ۹۵میلیون بشه ۸میلیون