تحلیل و سیگنال های معاملاتی

سلام همونطور که توی پست قبل گفتم تا زمانی که این سطح حمایتی شکسته نشه انتظار ی پولبک یا ی رشد موقت از بازار دارم
سطح مد نظر فعلی، محدوده 33/35K$ وقتی به این قیمت رسیدیم دوباره بررسی میشه تا ببینیم قدرت اینو داره بالاتر بره یا نه
دوستان نوسانگیر میتونن ورود کنن، حد ضرر : تثبیت BTC در تایم فریم روزانه زیر 27500$
بعد از مدت ها وارد long شدم، بیت محدوده 29K$ با لوریج 5
ETH : محدوده 1950$ با لوریج 5، حد ضرر تثبیت زیر 1700$
BNB: محدوده 300$،لوریج 5 ، حد ضرر 265$
از لحاض شاخص های دیگه هم نشانه های رشد بازار بصورت موقت دیده میشه، دامیننس بیت و دامیننس تتر و . . .
ببینید دوستان وقتی سیگنالی داده میشه، باید حد ضررش هم رعایت بشه
اگر ظرفیت و جنبه اینو داشته باشن دوستان، شاید از این به بعد بعضی از ترید های خودمو قرار بدم تا ضرر بعضی دوستان جبران بشه توی بازار
بازم بگم این سیگنال به منزله این نیست که 100% تارگت میزنه و فیلد نمیشه، احتمال فیلد شدن هم هست، چون شرایط کلی بازار در تایم فریم های بالا نزولی هست، پس حد ضرر حتمأ رعایت بشه
به هر حال اینها ترید های شخصی هستند
نکته: با سرمایه سنگین وارد نشید، مدریت سرمایه، بالاتر از اهرم 3 یا 5 ممنوع
موفق باشید

سلام تریدهای شخصیتون چی نوشتید پیامت کامل برا من بالا نمیاره؟

سلام ترید خودتون چی نوشتید پیامت برا من کامل بالا نمیاره؟

خیلی ممنونم،تنها انسان درستی که توی این صفحات دیدم شما هستی.

کپی=
سلام همونطور که توی پست قبل گفتم تا زمانی که این سطح حمایتی شکسته نشه انتظار ی پولبک یا ی رشد موقت از بازار دارم
سطح مد نظر فعلی، محدوده 33/35K$ وقتی به این قیمت رسیدیم دوباره بررسی میشه تا ببینیم قدرت اینو داره بالاتر بره یا نه
دوستان نوسانگیر میتونن ورود کنن، حد ضرر : تثبیت BTC در تایم فریم روزانه زیر 27500$
بعد از مدت ها وارد long شدم، بیت محدوده 29K$ با لوریج 5
ETH : محدوده 1950$ با لوریج 5، حد ضرر تثبیت زیر 1700$
BNB: محدوده 300$،لوریج 5 ، حد ضرر 265$
از لحاض شاخص های دیگه هم نشانه های رشد بازار بصورت موقت دیده میشه، دامیننس بیت و دامیننس تتر و . . .
ببینید دوستان وقتی سیگنالی داده میشه، باید حد ضررش هم رعایت بشه
اگر ظرفیت و جنبه اینو داشته باشن دوستان، شاید از این به بعد بعضی از ترید های خودمو قرار بدم تا ضرر بعضی دوستان جبران بشه توی بازار
بازم بگم این سیگنال به منزله این نیست که 100% تارگت میزنه و فیلد نمیشه، احتمال فیلد شدن هم هست، چون شرایط کلی بازار در تایم فریم های بالا نزولی هست، پس حد ضرر حتمأ رعایت بشه
به هر حال اینها ترید های شخصی هستند
نکته: با سرمایه سنگین وارد نشید، مدریت سرمایه، بالاتر از اهرم 3 یا 5 ممنوع
موفق باشید

سلام .خوبین؟ قرار شد یه گروه توی … تشکیل بدید چی شد؟ منتظر اونیم بی صبرانه . اسمشو نیاوردم چون قبلا پیام گذاشتم پاک شده و تایید نکرده ادمین

لطفا یه گروه بزنید تو واتساپ یا تلگرام ممنون میشیم

شما فقط نظراتتون را اعلام میکنید،تصمیم گیری باخود سرمایه گذار هست و نتیجتا عواقبش هم به عهده ی خودشه،ممنون که وقت میذارید،امیدوارم موفق باشین.

سلام داداش راکی ممنونم که وقت میذاری برایمون خدا قوت داداش:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::folded_hands::folded_hands::folded_hands::folded_hands: