تحلیل و بررسی لونا

ادمین جان لطفا تایید کن.
عزیزان تعداد سکه های لونا نسبت به دیروز کم شده، درسته کم شدنش نسبت به کل سکه ها فعلا ناچیزه اما کم شده، من اسکرین شات گرفتم برید با تعداد الان در کوین مارکت کپ مقایسه کنید. دوم هم اینکه اگه لونا دارید به هیچ‌وجه نفروشید چون دیگه چیزی واسه از دست دادن نیست، سوم اینکه یه حساب و کتاب انجام بدید می بینید که جمع و جور کردن این اوضاع برای تیم لونا اصلا کاری نداره، کل سکه هاش رو در قیمت فعلی ضرب کنید میشه مارکت کپش که حتی یک میلیارد دلار هم نیست خب حالا یعنی چی؟ از این توکن ها فرض کنید که ۵۰ درصدش دست مردمه، حالا بقیه سکه ها رو اگه تیمش بخوان میتونن با سیصد میلیون دلار بخرن و بفرستن آدرس غیرقابل بازگشت(بسوزونن) و قیمت رو فوق العاده افزایش بدن، پس موضوع اصلا به خیانت علیه تیم لونا یا مثلا دستکاری افراد دیگه مربوط نیست، کلا خودشون عامدانه این کار رو کردن که یحتمل صرفا افزایش درآمد واسه خودشونه، و این ماجرای لونا آبرو و اعتماد کل کریپتوکارنسی رو شامل میشه که صرافی های بزرگی مثل بایننس حتما یه کاری براش میکنن، و یه نیم نگاهی هم به این داشته باشید که چه دلیلی داره وقتی ارزی داره نابود میشه صرافی های بزرگ و معروف بایننس کوکوین کوینکس هیوبی اوکی ایکسچنج بیت مارت البانک و غیره و غیره دوباره لونا رو در معاملاتشون قرار دادن؟ پس برنامه ای تو کار هست عجله نکنید. بازم توصیه میکنم اونابی که قبلا خریدن دست به فروش نزنن و اونایی که میتونن یه ده دلاری بخرن ریسکه اما اگه بگیره خوب میگیره.به امید سودآوری همه مون.

موافقم
ارزی که جزو ده ارز برتر بوده و خودش دارای زیر مجموعه هست و قطعا با برنامه ریزی تا اینجا ادامه داده به همین راحتی هم ولش نمیکنن که صفر بشه و منحل بشه همونطور که از گوشه و کنار جهان اخبارش و میشنویم حتما دارن کارهایی براش انجام میدن و اون جز سود چیزی نیست
پس کمی صبوری کنید که پایان شب سیه سپید است انشااله

درود بر شما و همه هواداران …دقیقا من موافقم ‌انشالله همه ب سود برسیم…ارزس ریسک داره این لونا،:folded_hands::folded_hands::victory_hand::victory_hand::victory_hand:

خیلی جالبه اسمتم گذاشتی کریپتو ولی هیچی نمیدونی از هیچ بازاری که اگه لونا ها رو بخوهد بخره خودکار میره قیمت بالا و باید اون بالاها جمع کنه بابا کیا اومدن تو این بازار خدا

فقط تنها جایی از حرفاش موافق باش که هرکی لونا داره چیزی برای از دست دادن نداره چون دیگه ۰ شده و باقی حرفشاش رو بچه یک ساله هم بشنوه میخنده