ادمین لطفا تأیید
سلام
من خیلی تو رمز ارز وارد نیستم کسی میتونه برای خرید و صرافی و کیف پول راهنمایی کنه ممنون میشم
دوست عزیز وارد این بازار نشو..چون اعصاب و پول برات نمیمونه..مگر خیلی آموزش ببینی و با تجربه بشی با شبیه ساز برای اوایل.
بفکر این نباش همین که کسی بهت گفت چطوریه، سریع بری انجامش بدی
اگه بخوای عجول باشی متضرر می شی..
توی این دنیای ارز دل کسی بحال کسی نمی سوزه..
معمولا کسایی که غنی هستن بازار توی دستشون می گیرن.. اگه معامله گر خورد باشی و اطلاعات نداشته باشی می شی موش آزمایش گاهیه این کسایی که غنی هستن یا ثروتمند هستن.. البته بلا استثنای ثروتمند لاتی، مشتی، باحال و دستگیر..
کامنتهای زیر رو بخون تا ببینی کسایی که وارد نیستن چه بلایی سرشون اومده
یه چی داریم به اسم گوگل
داداش همون کنار که تا حالا بودی باش.سرمایه ودار و ندارد تو ، نیاری این جا که خواب و خوراک هم ازت گرفته میشه.
فعلا با این بازار ■■■■ وکار بلد هم که باشی آتیش بازی میکنی