توییت دو کوان:برای روشن شدن، همانطور که چندین بار اشاره کرده ام، فکر نمی کنم ارسال توکن به این آدرس برای سوزاندن توکن ها ایده خوبی باشد - هیچ اتفاقی نمی افتد جز اینکه توکن های خود را گم کنید
می خواهید هیچ سردرگمی وجود نداشته باشد
توییت دو کوان:برای روشن شدن، همانطور که چندین بار اشاره کرده ام، فکر نمی کنم ارسال توکن به این آدرس برای سوزاندن توکن ها ایده خوبی باشد - هیچ اتفاقی نمی افتد جز اینکه توکن های خود را گم کنید
می خواهید هیچ سردرگمی وجود نداشته باشد
چرا دیسلایک میکنید؟!! حرف دوکوان خودشه، برید توییتش را ببینید
ترجمه که کردین خیلی گنگ هست
آخه چرا دیسلایک میکنید؟!! دوکوان صاحت لونا این حرف را تو توییتر زده، قبل از دیسلایک برید و بخونیدش.
این توییت رو دقیقا دقیقا در ساعتی زد که تایم 1ساعتی میخاست اصلاح کنه…همه اینا برنامه ریزی شده س و دقیقا روی چارت از این اخبار میدن بیررون
همیشه یه شعار دارم : این چارت هست که اخبار و داستانهارو میسازه نه برعکس
ادمین حتما تایید کن…جگرمونو سوزوندی هر چی مینویسیم تایید نمیزنی
واقعا همین رو گفته؟
گفته لایک
نگقته دیس لایک
مردک اشغال توکن سوزی نمیکنه چون داره توکن جدید تولید میکنه میفروشه
خودتون برید توییتر ببینید.
بابا ول کن دیگه هی چرا دیسلایک میکنین با شما نیستن اقا با نظر اون بدبختن که حرف زده خدایاااا
این جماعت حقیقت رو دیسلایک میکنن ولی اگه بگی فردا 1 دلار میشه بدون هیچ چون و چرایی میپذیرن و واست لایک میزنن