سلام
به نظر من حمایت قوی روی ۲۸ داره نهایت تا ۲۵ میاد ولی ۱۰۰٪ تا۶ ماه اینده صعودی هست نفروشید
به نظر من حتی بیت بشه ۱ دلار تا زمانی که شما نفروختید ضرر نکردید
زر کم بزنید …۱ دلار…کم …بخور
حالا خودت فهمیدی چی نوشتی اگه یک دلار بشه بازم کسی ضرر نکرده که شیش ماه دیگه بخواد بشه صد هزار دلار،بابا شماها دیگه کی هستین،از کدوم جهنم دره ای اومدین هر چی به مغز پوکتون می رسه می نویسید
آخه این چ حرف مزخرفیه یاد گرفتیم تا نفروشی ضرر نکردی
اصلا معنی این زری رو ک میزنین میدونین چیه![]()
![]()
![]()
![]()
ادمهای ■■■■ تو الان برو ب اونی ک لونا رو تو قیمت ۱۱۹دلار خریده مثلا ده عدد شده ۳۵میلیون بعد الان همون ده عدد لونا شده ۵۰تک تومنی بعد یک احمقی مثل تو میاد میگه تا نفروشی ضرر نکردی
چقدر یک آدم میتونه نفهم و نفهمیده زر بزنع