نظر در مورد دو کوان

من ترونمو انتقال دادم ولی هنوز رو ولت ننشسته چقدر طول میکشه این داستان؟
قبلا گزینه نرمال رو میزدیم نهایت 3روز طول میکشید

تراست ولتو آپدیت کن و با فیلتر شکن وارد شو

وازلین زدی رو ترونات ؟راحت تر میشستا:grin:

از کجا انتقال دادی؟