سلام
من یکسال پیش میخواستم ماشینمو عوض کنم،گفتم پولمو میذارم اتر کلاسیک میگیرم رشد میکنه (اون موقع روی ۵۶ خرید کردم) ماشین خارجی میخرم الان یکسال گذشته پولم کمتر شده و ماشین رشد زیادی کرده.دلم نمیاد توی ضرر بفروشم.بعد از لونا به این نتیجه رسیدم که اتریوم کلاسیکو تبدیل کنم به چند تا ارز یعنی بخشی از ۷۰ درصدشو عوصغ کنم.
دوستان راهنمایی کنند تا کی باید صبر کنم؟
چندتا ارز پیشنهاد بدن؟
افراد بامزه هم لطفا سکوت کنند سوالم جدی هست.
داداش اگه تاحالا صبر کردی صبرکن . اتریوم خبرهای تازهای از اپگریدهای جدید داره میده
علی اقا پیشنهاد میکنم این کار رو نکن
ارز خوبی خریدی
تحمل داشته باش رشد خوبی میکنه عجله نکن
نظر شخصی
یه مقدار بالا خریدی ولی مهم نیست صبر داشته باش
بهش فرصت بده
همیشه تو مارکتها بزرگ سرمایه گذاری کن نه کوچک منبعد
نباید همه رو روی یکی بذاری آره، یکم تبدیلش کن به پولکادات، یکم ماتیک، ریپل ، لایت کوین هم یکم بگیر زیاد نه بخاطر خبرش میگم ادم نمیدونه چی میشه