توضیحات تیم ترا درباره فورک و ترا ۲.۰

یم توسعه تِرا: طرح دو کوان راه‌اندازی فورک نیست!

تیم تِرا روز گذشته در یک رشته‌توییت توضیح داد طرح پیشنهادی دو کوان راه‌اندازی فورک نیست و در واقع قصد ساخت یک بلاک چین کاملاً جدید و مجزا را دارند که کار خود را از بلاک شماره صفر آغاز می‌کند و هیچ‌یک از سوابق توکن لونا با آن به اشتراک گذاشته نخواهد شد. این گفته‌ها با صحبت‌های قبلی تناقض زیادی دارند؛ زیرا دو کوان، مدیرعامل تِرا، بارها در توییتر از طرح پیشنهادی خود به‌عنوان یک فورک از شبکه قبلی یاد کرده بود. تیم تِرا در توییتر توضیح داده‌ است که فورک یعنی تغییر در پروتکل یک شبکه بلاک چینی که منجر شکل‌گیری یک بلاک چین جدید می‌شود و سوابقی از شبکه قبلی را به ارث می‌برد؛ اما ترا ۲.۰، بلاک چین جدید، یک شبکه کاملاً مجزا و متفاوت خواهد بود که تاریخچه‌ای از شبکه تِرا قدیمی نخواهد داشت. به گفته تیم تِرا، اکثر توسعه‌دهندگان این اکوسیستم در حال حاضر با انتقال به شبکه جدید موافق هستند.


ترا (لونا) الفاتحه

پس تکلیف لونای فعلی چی میشود کسانی که لونا خریدن در حال حاضر چی میشود

به عقل خودت اونوقت کسی اعتماد میکنه به ارز جدیدی که صاحبش دوکوان باشه؟