اصول معامله گری در بازار کریپتو

قانون اول ورود به بازار کریپتو اینه: باید با پولی که لازم نداری معامله کنی.
اینکه بعضی ها میگن پول ماشین یا پول طلای خانومشون رو اینجا باختن ناراحت کننده ست ولی خب اشتباه بزرگی کردن.
یا بعضی ها میرن وام میگیرن باهاش ارز میخرن. اینا اشتباه محضه.
فقط با پولی که کنار گذاشتید و لازمش ندارید باید وارد بشید، حالا این پول هرچقدر هم کم باشه

دوست عزیز شما تو ایران زندگی میکنی . ؟ از بازار خبر نداری هرکی ی جور پول اورده همه دنبال پیشرفت هستن یسری مثل شما پول باد اورده ندارن

پول اضافه نمیدونم یعنی چی. آخه یه چیزی شنیدن ولی درکش نکردن

لونا اگه از بین بره واقعا دیگه فاتحه همه ارزها باید خوند خدا ی معذرت خواهی ب تمام دل های شکسته بدهکار:downcast_face_with_sweat::downcast_face_with_sweat::broken_heart: