نظرات در مورد ترس و تحمیل نظرات در بازار

با سلام و درود
لطفا ادمین جان کامنت منو تایید کن ممنونم. لطفا تایید کنید دیشبم گذاشتم تایید نشد
(دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه، یه تسلیت هم به عزیزان داغدار در ابادان عرض میکنم انشاالله همیشه تو خوشی باشه این کشور خبر های بد دیگه شاهدش نباشیم.)
خوب من گاهی اوقات نظرهایی میخونم که حس میکنم طرف نوستراداموس هستش جوری میگه نخرید و به چند نفر دیگه هم که خریدن رو به ترس میندازن که انگار رفته چند سال جلوتر دیده نابود میشه، دوست عزیز نمیخری نخر، تو نمیخوای ده بیست دلار ریسک کنی بخری همون بهتر که نخری لطفا نظرتو انقدر به دیگران تحمیل نکن منم پیشگو نیستم نمیدونم تو سر دوکوان و نهنگ ها وچی میگذره الان وبتالیک بوتر (خالق اتریوم) دو ساله میخواد شبکه استخراجشو عوض کنه هنوز که هنوز همش عقب میندازه تو این دوسال خیلی خرید و فروش با ترس شده ولی هنوز خیلی ها دارن راحت استخراج میکنن، من نمیگم نظر ندین ولی جوری نظر بدین که دیگران رو تو ترس قرار ندین هیچکس نمیدونه قراره کامل چی بشه
به قول کشاور معروف چینی که میگه دنیا پر از اتفاقات عجیبه شما نمیتونید بگید یک اتفاق بعد چه پیشامدهای خوبی براتون داره و نمیدونید یک اتفاق خوب چه پیشامد های بدی داره.
بیخیال رها باشید از ایگو (ترس) دست بکشید هوشمندانه و مشکوک به پیرامونتون باشید قطعا موفق و ثروتمند میشید بدونه شک
دوستار همگی (کیوان سلطانی).
ادمین جان لطفا تایید کنید ممنونم

ادمین جان لطفا تایید کنید.
لطفا شما که میگید نمی ارزه نخرید ترس ایجاد میکنید شایعه میسازید برید وقتتونو جای دیگه بزارید روی چیزایی بزارید که نابود نمیشن و تحلیل کردین چرا باید صبح تا شب بیاید تو نظرات لونا امار لونا رو بگیرید و هی ترس ایجاد کنید، یکی مثل من برام مهم نیست چون تجربه زیادی دارم نظر منفی میدن میخندم ولی یکی که تازه خریده و الانم کمی تو ضرره واقعا استرس با حرفتون بهش وارد میشه لطفا اگه فکر میکنید نابود قراره بشه وقتتونو نزار مگه بیکارید برید دنبال ارزی که نابود نمیشه
موفق و پیروز باشید

حرف حق جواب نداره

حرف حق جواب نداره

داداش اونیکه میگه نخرید کارگر صرافیه یهو میریزن میگن نخرید چون خبریه بعد که میخواد بره تو ضرر یهو میریزن میگن بخرید نتنها تو این ارز تو همه ارزا فقط کمی دقت کنی متوجه میشی هرکی داره نفروشه سود کرد بده بره دوباره اومد پایین بخره که تعدادش بیشتر بشه درنتیجه سود بیشتر

:heart:برات ارزوی ثروت و برکت دارم:rose::folded_hands:

تو این هرج و مرز برات ارزوی ثروت و برکت میکنم:rose::folded_hands::heart: